Kohtaus puistossa

"Saatanan rastaat", manailin mielessäni yritellen väistellä pensaikossa lymyillen päähäni paskovia räkättirastaita. Kyyristelin turkulaisen leikkipuiston pensaassa kalu vaaleiden kesähousujeni lahkeessa pullottaen. Kaluani ei kuitenkaan kovettanut ulostavat linnut, vaan puiston penkillä itseään hipelöivä Charlette. Sepon tarinan kuultuani olin puolijuoksua hölkäten rientänyt ensimmäisen junaan, joka onnekseni oli Pendalino, ja lähtenyt kohti Turkua. Sinne päästyäni olin pysäyttänyt ensimmäisen pirssin ja vauhkona sopertanut Charletten työpaikan osoitteen ja pyytänyt kuskia ajamaan aivan kuin olisin synnyttämässä. Muutaman kymmenen euron suostuttelulla tämä turkulainen vossikka oli kiidättänyt minut Charletten työpaikan eteen. Vastaanottotiskillä nuori neitokainen oli hymyillen todennut Charletten juuri lähteneen ulos ja neuvonut minua etsimään häntä läheisestä puistosta. ja nyt katselin Charletten siron kaunista olemusta pusikosta.

Saavuttuani puiston reunaan olin huomannut Charletten istuvan vaaleat hiukset valtoimenaan yksinään puistonpenkillä. Hän oli pukeutunut vaaleapohjaiseen kukkakuviolliseen kesäleninkiin, joka paljasti hänen rintojensa vaon juuri sopivasti. Ei liikaa, eikä liian vähän. Hänellä oli lehtiö sylissään ja hän imeskeli seksikkään oloisena kynäänsä . Keskittyneestä ilmeestään päätellen hän selkeästi pohti jotain asiaa. Luulin hänen yrittävän ratkaista jotain pähkinää, mutta huomasinkin hänen oikean kätensä olevan reisiensä välissä. Se oli syy miksi kyykin rastaan paskassa pensaassa. Halusin salassa seurata mitä tuo narttu taas puuhailee. "Eikö jumalauta tuo ämmä saa koskaan riittävästi melaa mekkoonsa, kun vielä yksinäänkin täytyy hiplata pillu-aan", ajattelin vieläkin kateellisena Sepolle hänen kokemaansa. Totta puhuen miehisyyttäni olisi hivellyt suunnattomasti joutua tuollaisen amatsonilauman käsiin, ja ennen kaikkea selvitä siitä vielä kunnialla.

Olin juuri aikeissa pompata esiin pusikosta ilahduttamaan Charlettea, kun kuulin möreän äänen pensaikon reunasta takavasemmalta. "Mitäs helvettiä täällä touhutaan", mörisi bassomainen miesääni. Sydämeni hyppäsi kurkkuun, kun mietin jo selityksiä kadonneesta piilolinssistäni. Muistaen kovettuneen kaluni mietin hätäpäissäni selitystä kuinka lintujen tarkkailu on minusta kiihottavan jännää. Salaperäinen ääni kuitenkin kohdisti kysymyksen Charlettelle, joka säpsähtäen kohotti katseensa vetäisten kätensä salamannopeasti pois leningin raosta. "Tuota, tuota., mietiskelen tässä erästä artikkelia", sopersi Charlette.
Samassa näin myös äänen aiheuttajan askeltavan miehekkäin reippain askelin kohti istuvaa Charlettea. Mies oli pitkä, hoikkavartaloinen, mutta silti lihakas. Hän oli pukeutunut valkoiseen merivoimien juhlaunivormuun koppalakkeineen. En tunnistanut laivaston arvomerkkejä, mutta aavistelin hänen jonkinsortin päällystöön kuuluvaksi.

Mies harppoi Charletten luokse todeten: "Vai artikkelia. Pillussasiko sitä kirjoitat". Charlette punastui, mutta ei puhunut mitään. Mies tarrasi vasemmalla kädellään Charlettea hiuksista kiinni ja tempaisi hänet yhdellä voimakkaalla riuhtaisulla ylös penkiltä. Charletten huulilta purkautui kirahdus, jonka mies vaiensi voimakkaalla intohimoisella suudelmalla. Miehen oikea käsi syöksyi kuin kobra Charletten haarojen väliin ja tempaisi yhdellä rivakalla riuhtaisulla pikkuhousut riekaleiksi pudottaen ne maahan penkin viereen. Miehen käsi alkoi työskennellä Charletten hävyssä kuin sellonsoittaja konsanaan.

Olin juuri ryntäämässä avuttoman neitoni avuksi peitsi sojossa kuin kuningas Arthurin ritarit, kun huomasin ettei Charlette vastustellut miehen otteita lainkaan. Nainen vastasi miehen suudelmiin ja näytti aivan kuin hän olisi raottanut reisiään lisää. "Ei jumalauta, taas tässä saa pillu siivet selkään ja vieras molo nussii naistani", ajattelin lähes itkua tuhertaen. Tyydyin kohtalooni rastaan paskojen keskellä ja kyyristäydyin takaisin pensaikkoon seuramaan mitä tapahtuisi. Hieman minua hirvitti sekä omasta että Charletten puolesta. Kauempana puistosta kuului leikkivien lapsien iloisia kiljahduksia. Toivottavasti lapsukaiset eivät ilmestyisi tänne pensaikon keskelle.

Hiuksista vääntäen mies pakotti Charletten istumaan puistonpenkille, avasi vapaalla kädellään oman sepaluksensa, kaivoi jäykistyneen elimensä esille ja tunki sen puoliväkisin Charletten suuhun. "Ime munaa huoraa", kuulin hänen käskevän. Ja Charlette imi. Ja miehen ilmeestä päätellen vielä erittäin hyvin. Tovin kuluttua mies nosti Charletten hiuksista pystyyn, pyöräytti naisen ympäri pakottaen hänet polvilleen puiston penkille.

Soviteltuaan Charletten mieleiseen asentoon, mies tarrasi kiinni kaluunsa, ohjasi terskansa pään Charletten hävylle ja survaisi yhdellä voimakkaalla työnnöllä kovakouraisesti kalunsa Charletten sisään. Charlette parahti. Saatuaan elimensä Charletteen mies tarrautui toisellakin kädellänsä kiinni Charlettne hiuksiin, taivutti naisen päätä voimakkaasti taaksepäin ja alkoi nopean kovakouraisen nainnin. "Nussi minua, nussi lumppu kiimaisella pillulasi", mies puuskutti. "Näin laivastossa pannaan laivahuoria", jatkoi mies. Jos en olisi ollut itse niin kiihottu-ut ja kateellinen narttuni kohtelusta, olisi purskahtanut nauruun. Koppalakki keikkuen, valkoisessa juhlavormussa ukko nylkytti kuin kiimainen koira narttuaan. Silmät ummessa, suu puoliavoimena Charlette vastaanotti merimiehen työnnöt.

"Voi kuinka kaunis Charlette onkaan", ajattelin. Hampaiden helmenvalkeus korostui päivettyneissä kasvoissa. Nuoren naisen pystyt rinnat heiluvat leningin alla. Vaalea, hyvinmuodostunut takapuoli läiskyi miehen naidessa. Tunsin surua ja jopa mustasukkaisuutta. Tuolla kuuluisi olla minun, herra Jackin kulli. Miehen kiihtyvistä liikkeistä ja voimistuvasta huohotuksesta päättelin hänen kohta tulevan. "Saatanan lutka", mies vaikeroi ja purkautui kuin tulivuori takapuoli nytkyen Charletteen.

Mies vapautti kätensä Charletten hiuksista, vetäisi molonsa pois Charletesta ja kuivasi edelleenkin pystyssä olevan elimensä rivosti Charletten leninkiin. Tämän jälkeen hän napitti housunsa todeten: "kiitti vitusta lumppu. Lähdenkin tästä kohti paraatia", ja poistui notkein askelin puistosta mairea ilme kasvoillaan. Minua vitutti ja panetti. Korvani pyörivät päässäni kuin tutkat, kun yritin kuulostella onko puistoon tulossa ketään. Mutta leikkivien lasten äänet kuu-luivat sieltä mistä aikaisemminkin.

Charlette oli edelleenkin penkillä polvillaan nojaten penkin selkänojaan. Hän huohotti ja sperma valui rivosti ulos hänen turvonneiden häpyhuulien raosta. Hirsi ojossa kipitin kuin Lasse Viren Munchenin loppusuoralla Charletten luokse. Hän säpsähti, kun tarrasin häntä takaapäin kiinni olkapäistä. "Oi Jack, arvaa mitä minulle tapahtui", hän kuiskasi. "Näin kaiken. Pillusi näytti juuri nauttivan miekkakalan keihästä", vastasin hänelle. "Ja jumalauta minkä tempun narttu teit minulle Sepon kanssa", ärisin muka vihaisena. Jatkoin ärinääni: "Nyt saat kokea elämäsi pikataipaleen täällä puistossa". Charlette värähti. Sen lisäksi, että hän oli hulluna mulkkuun kuin sika paskaan, häntä kiihotti kiinnijäämisen pelko yleisellä paikalla.

Tartuin vasemmalla kädelläni Charlettea hiuksista ja suutelin häntä intohimoisesti. Hän vastasi suudelmaani työntämällä kielensä suuhuni. Vaikka ajatus toisen miehen liukkaille menemisestä ei ollut mieluinen, täytyy todeta, että tilanteessa oli jotain kiihottavaa. Lopetin suutelun, katsoin Charlettea silmiin ja tempaisin hänen leninginsä rintamuksen auki. Kaunis povi kohoili hengityksen tahdissa. En tuhlannut aikaani rintaliivien aukaisemiseen, vaan vikkelällä liikkeellä kaivoin hänen rintansa esiin. Nännit tuijottivat suoraan silmiini. Mieleni olisi tehnyt hyväillä noita jumalaisia omenia enemmänkin, mutta järkeni sanoi ettei tässä ole liiemmin aikaa. Ennemmin tai myöhemmin joku tulisi puistoon. Tyydyin pusertamaan hänen rintojaan muutaman kerran.

"Tahdon panna sinua nyt", kuiskasin Charletelle. "Voi, kun olenkin odottanut pääseväni kairaamaan kiimapilluasi", jatkoin himosta puolisekaisin. Charlette nyökkäsi tahdottomana himon kostuttamin silmin. Siirryin Charletten taakse, avasin housuni ja annoin niiden pudota nilkkoihini. Tarrauduin kaksinkäsin kiinni hänen houkuttelevaan takamukseensa ja työnnyin hitaasti hänen spermaiseen loveensa. Charlette huokaisi ja aloitti välittömästi liikuttelemaan lantiotaan. Nainen oli merimiehen jäljiltä selkeästi tyydyttämätön ja kiimainen kuin narttu-koira. Vaikka mieleni olisi tehnyt tikata kuin ompelukone, aloitin hitaan, kiusoittelevan nainnin. Sisään, ulos, pyöritys, sisään, ulos, pyöritys. Kuin marssivat sotilaat nain nautinnollisesti Charlettea takaapäin. Tehostin tytön nautintoa puristelemalla välillä hänen rintojaan. Sisään, ulos, pyöritys, sisään, ulos.Tyttö vikisi kuin hiiri kissan tassuissa. Hiki helmeili otsallani, kun yritin malttaa mieleni etten päästä höyryveturiani vielä täyteen vauhtiin.

Pusersin vasemmalla kädelläni kiinni hänen rinnastaan, vein oikean käteni hänen haarojensa väliin ja aloitin hieromaan hänen klitoristaan. Tunsin sormissani venttiilini liikkuvan Charletten märkien terälehtien välissä. Sisään, ulos, pyöritys. Laskin rintakehäni Charletten jännittynyttä selkää vasten. Pusersin hänen rintaansa kuin hukkuva pelastusrengasta. Sormeni pyöritti klitorista kuin hullu tahkoa. Tunsin kullissani, että Charlette tulee. Hänen ihana pillunsa kiristyi kullini ympärille kuin vanne. Hän iski hampaansa kiinni omaan käsivarteensa, nyyhkäisi ja purkautui väristen allani. Vetäisin hätäpäissäni vehkeeni ulos hänestä, sillä tunsin, että minultakin muuten tulee. Sitä en kuitenkaan vielä halunnut. Huomatessaan tekoni Charlette voihkaisi: "älä, ei. Älä ota pois".

Tartuin Charlettea käsistä ja heitin hänet selälleen maahan kuin rukkasen. "En kestä enää. haluan nussia sinua oikein kunnolla. Tyydytä minut niin kuin naarailla on tapana tehdä", kähisin hänen korvaansa, kun tunkeuduin taas hänen sisäänsä. Vaaleat hiukset hiekalla valtoimenaan, rinnat avoimena ja leningin helma ylöskäärittynä hän makasi allani himoilleni alttiina. Nojauduin kyynärpäitteni varaan, tarrasin molemmin käsin kiinni hänen hiuksistaan ja aloitin naimaan häntä voimallisesti. "Katso minua silmiin narttu", mörisin hänen korvaansa. Charlette avasi silmänsä ja katsoi pitkät silmäripset vilkkuen minua. Hän kietoi hoikat säärensä selkäni ympärille ja vastasi lantiollaan työntöihini sen minkä painoni alta kykeni. Jokaisella melani painalluksella hän voihkaisi hiljaa.

Kohottauduin käsieni varaan ja aloitin loppukirin. Kiiltävä kyrpäni muljahteli Charletten luolan suulla, kun nakutin häntä kuin palokärki puhelinpylvästä. Sulauduimme yhdeksi orgaani-eksi olennoksi. Ääntelymme yhtyi yhdeksi ääneksi ja tulimme yhtä aikaa. Vapisimme, nytkyimme, voihkimme. Nyt ymmärsin miltä tuntuu rodeoratsastajalta hänen yrittäessään kaikin keinoin pysyä villihevosen satulassa. Rakastin tuota narttua. Rakastin hänen jatkuvaa kiimaansa. Rakastin hänen vartaloaan.

Rauhoituttuani tajusin taas ympäröivän maailman. Charletten makaamassa raukeana, silmät suljettuna allani. Heinäkuisen lämmön. Auringon. Pensaiden kesäisen huumaavan tuoksun. Paskantavat rastaat. Ja kaksi tarhatätiä, jotka ääneti silmät lautasina tuijottivat mykistyneinä meitä.


 
  • Tykkää
Reactions: AZZAWANG

Yhteistyössä