Uskaltaisiko valittaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mami vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mami vaan

Vieras
Toivottavasti ei tule pa*kaa niskaan, en jaksa.
Mun mies on karmea sotkemaan ja ei ota opikseen vaikka kuin asiallisesti huomautan ja yritän puhua asiasta. Sit valittaa kun on sotkusta ja sanoo siivoovansa ja koskaan ei kuitenkaan siivoa. Kun itse olen siivonnut ja sanon että eikö olekin kiva kun on siistiä niin joo on ja en sotke enää. Ja sama jatkuu ihan heti. APUA hermot menee. Siis ja kyse ei ole että jättää sukat vaan lattialle. Roskat jää ihan siihen mihin putoo ja vaikka olisi roskis vieressä niin ei laita, täyttää tiskialtaan sitten niillä. Jättää kaiken ihan sikinsokin, ja tekee kaaosmaisia pinoja vaatteista, papereista jne. Astiat jää mihin sattuu jne jne.

Mua vaan ottaa päähän katsoa tätä sotkua kotona. En kestä. Eikä tuo ikinä sotkuja siivoa, vaikka ne jättäisinkin siivoamatta ja huolehtisin vaan omistani ja lasten jäljistä. Olen koettanut pitkänkin aikaa, mutta sit vaan pää lahoo kun joka paikka on karmeassa kunnossa.

I know. Seuraat sitä kärppänä ja mäkätät joka sotkusta. "Mä oon just siivonnu ton tiskipöydän/lattian/laittanu pyykit, nyt laitat paikoilleen!!!!!!!!!!!!!!!!" Näin meillä.

Yhteistyössä