E
ex
Vieras
meillä oli sama tilanne aikoinaan ja tilanne kesti viisi vuotta kunnes olin tulla hulluksi moniin keskeneräisiin remontteihin, siihen että kun olin viikonloput töissä(työpaikalla majoitus) ja kun tulin kotiin niin pöydällä oli likaset astiat sukkia kaljatölkkejä ruuveja ja mitään ei ollu laitettu edes takasin jääkaappiin toisinsanoen maidot oli pilaantuneet ja voit sulina juustot pehmeinä, parhaassa tapauksessa keittiönkaappejen lisäksi myös jääkapin ovi välillä auki, paskaset kengät keskellä olohuonetta joskus makuuhuoneessa... Parin avioliittovuoden jälkeen kun ongelmat oli vielä hallittavissa ja jaksoin siivota niin meille syntyi kolmoset. Kolme vuotiaiksi jaksoin heidät kasvattaa yhteisessä talossa mutta kun en jaksanut enää siihen päälle sotkuja niin meillä imuroitiin sen kolmen vuoden aikana yhden käden sormilla laskettava määrä. Ja koska mies ei osallistunut lasten hoitoon niin muutin omaan asuntoon kerrostaloon. Nyt ollaan vielä naimisissa mutta asumuserossa ja näin on meillä molemmilla hyvä. Mun ja tyttöjen koti kiiltää ja on kauniisti sisustettu ja välillä mennään viikonlopuksi koko porukka "mökkeilemään" isän luo ja taatusti en korjaa siellä yhtäkään tavaraa siistimmin...