Uskaltaako sitä kierukkaa ajatella ehkäisyksi? Koko ajan saa täältä lukea kierukkaraskauksista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juicy cherry
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:
Mä pelkään sitä kipuilua :o

mulla oli kuparikierukka olin siihen tosi tyytyväinen, mutta ne alavatsta kivut ja ihme vuodot. Sitten alkoi kauhea tulehdus kierre se sitten loppui kun kierukka poistettiin.

Heh, olimme vannoutuneita kondomin käyttäjiä (tai siis mies) piiiiitkän aikaa...toki teininä kokeilin e-pillerit, mutta eivät sopineet minulle. 4kk sitten laitatin hormonikierukan, koska kärsin runsaista ja kivuliaista kuukautisista. On kyllä ollut tosi hyvä valinta! Laittaminen hiukan sattui, koska minulla ei alatiesynnytyksiä takana, mutta siihen loppui kuukautisvuodot!! Kuukaudessa 2pv tulee pientä tuhnua, mutta pikkuhousunsuojilla pärjää. Jee, mahtavaa!!

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Mä, oon kans miettinyt että mitäs tän tulevan lapsen jälkeen..hormoonijuttuja en ota, enkä oiekin kierukkaakaan haluis...kumit sit kai :whistle:

mä inhoan kumien kanssa sähläämistä, varsinkin imetysaikana kun on muutenkin kuivat limakalvot. ja nyt sitten sen hormonikierukan otan, vaikka aikoinaan vannoin että EI :whistle: