Uskaltaako lähteä reissuun?

Viikonloppuna on täynnä 35 rv ja edessä olisi pitkä ajomatka, yhteensä n. 700 km. Tehdään mahdollisesti yhdän päivän reissu ja tai ollaan yksi yö, jolloin ajokilometrit jakaantuvat kahdelle päivälle. Olen käynyt lääkärissä viimeksi rv 30 ja silloin kaikki oli ok. Paikat olivat kiinni. Olen kärsinyt selkäsäryistä ja jonkin verran supistellut, mutta ei mitään hälyttävää.

Uskaltaisitteko enää itse lähteä näillä viikoilla vähän kauemmaksi autolla?

 
Matkaa on siis yhteen suuntaan noin 350 km... Hmm... Mulla ei ole ollut mitään ongelmia eikä pitkään istuminenkaan ole tuskallista, joten minä lähtisin reissuun. Jos jotain sattuu, mikä lienee hyvin epätodennäköistä, on niitä sairaaloita varmaan siinä matkan varrella, vai?
 
Minä istuin autossa viikonloppuna tommosen matkan ja oltiin yötä paikanpäällä. Ei tehnyt ollenkaan pahaa. Kunhan pysähtyy välillä jalottelemaan ja juo runsaasti niin hyvin menee. Mulla viikkoja oli 31 ja risat. Reissuun vaan!!!
 
Minulla on viikkoja vielä reilusti vähemmän kuin sinulla (25+5). Viime viikonloppuna tehtiin automatka toiselle puolen Suomea. Eli matkaa oli yhteen suuntaan 600km. Puolessa välissä alkoi viimeistään tuntumaan siltä, että istuminen alkaisi riittää. Onneksi välissä oli muutama päivä lepoa ilman "pakkoistumista" ennen kuin lähdettiin takaisin kotiin. Alkumatkasta olisin pystynyt itsekin ajamaan, mutta loppumatkasta minun oli pakko vaihdella istuma-asentoa usein, mikä olisi ajaessa ollut mahdotonta, mutta onneksi mies ajoi.
 
Ollaan lähdössä perjantaina veljeni rippijuhliin, viikkoja silloin 37. Matkaa yhteen suuntaan n.470km. Ajetaan siis pe sinne ja sunnuntaina takaisin.
AJattelin ottaa sairaalakassin varmuuden vuoksi mukaan jos vaikka synnytys käynnistyy (saisi vaan pakattua sen ensin :) ). Onhan noita sairaaloita matkalla useimpia :LOL:
 
lähdössä Lovisasta Tuuriin 13 päivä heinäkuuta ja silloin olen viikolla 21 :) .Mennään rokkaamaan :whistle:
Kysyin siitäkin aamun neuvolassa ja sain "siunauksen" kunhan juo(vettä tms) ja lepäilee välillä ja bussiss voin nukkua eli kiva kesä tulossa =) .Tätsy oli ite käynyt noilla 20-21 viikoilla viel kreeetalla eli matkustelu o.k.
 
Ei kai siinä ongelmaa ole jos kaikki on mennyt hyvin ja olo on ok. Itsellä on ollut kipuilua, ja vaikka olen vasta viikolla 27, lääkäri ohjeisti jättämään Lapin reissun väliin. Matkaa olisi siis kertynyt yhteen suuntaan n. 1000 km. Junalla olisi kuulemma voinut lähteä, mutta auto oli huono idea.

Muuten olen auton ratissa lyhyempiä ja pidempiä matkoja kyllä lähes päivittäin. Viimeksi pidemmällä reissulla tuli huono olo parin tunnin jälkeen.

Mutta kuten sanottua, omasta olostahan se on kiinni ja kaikki me olemme raskauksiemme kanssa erilaisia.
 

Yhteistyössä