Uskaltaako käyttää vaippoja, jos paketti avattu yli puoli vuotta sitten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tästä tulikin mieleeni että tietääköhän kukaan mihin voisi antaa vauvojen purkkiruokia? Meillä on paljon lapselta ylijääneitä enkä niitä ajatellut säästellä seuraavalle.

Itse annoin ystävälle, jonka lapsi oli juuri siirtynyt purkkiruokiin. Kaupan tölkit kiertoon kaverilla ja itse tehdyistä soseista tuli mukava lisä patoihin tai keittoihin. Kysy joltain, jolla on sopivanikäinen lapsi, haluaisiko elleivät ole vielä vanhoiksi menneet. Ei ne iäisyyksiä kuitenkaan säily..

miksi pitää asiattomia viestejä laittaa, kun joku jotain kysyy? hävetkää ihmiset, olette itsekkin joskus kysyneet jotain mikä muista on muka tyhmä kysymys.

Niitä vaippoja voi toki käyttää jos vaikuttavat normaaleilta, mut tosiaan jos ovat vähän menneet kovaksi tai muhkuroille, ei kannata käyttää koska eivät pidä pissoja vaipassa enää.

Me saimme 5vuotta sitten häälahjaksi eräässä kirjekuoressa 200e emme ole sitä vielä käyttäneet ja nyt mietin voinko enään käyttää sitä jos on mennyt vanhaksi.
Pitääköhän se heittää roskiin tai jotain?

Me saimme 5vuotta sitten häälahjaksi eräässä kirjekuoressa 200e emme ole sitä vielä käyttäneet ja nyt mietin voinko enään käyttää sitä jos on mennyt vanhaksi.
Pitääköhän se heittää roskiin tai jotain?
EI ROSKIIN!!! Vanha raha on ongelmajätettä joka kuuluu hävittää asianmukaisesti. Voin laittaa osoitteen johon voit lähettää kaikki vanhat rahasi niin minä sitten toimitan ne luotettavasti eteenpäin. Kätevää eikö totta?

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24374594:
EI ROSKIIN!!! Vanha raha on ongelmajätettä joka kuuluu hävittää asianmukaisesti. Voin laittaa osoitteen johon voit lähettää kaikki vanhat rahasi niin minä sitten toimitan ne luotettavasti eteenpäin. Kätevää eikö totta?

En minä jaksa olla lähettelemässä, saakohan siitä jotain sakkoa jos jää kiinne ja ei ole toimittanut asian mukaisesti kierrätykseen?

Kyllä täällä jotkut kyselee tyhmempiäkin. Ei tarvii heti hyökätä jos joku ei jotain tiedä ja siksi kysyy! Ajattelin että se vaipan rakenne jotenkin muuttuu jos pääsee kosteutta tai pölyä tms. Ei näköjään pitäis ajatella jos on näin tyhmä!

Älä välitä näistä idiootti kommenteista (mitkä ikävä kyllä ovat palstalla lisääntyneet huimasti viimeisen kahden vuoden aikana!!!) Tottakai saa kysyä ja varmasti on moni muukin joka ei ole tullut edes ajatelleeksi että se vaipan geeli voi imeä kosteutta jos paketti on ollut kauan avoinna ja siksi ei sitten enää ime vauvan pissaa vaan se tulee läpi. Hyvin voit käyttää jos ei ole muhkuraisia ja jos koitat ja vaippa ei ime niin heitä sitten pois..

[QUOTE="kettu";24374731]Onpas täällä ilkeitä ihmisiä... tulee jotenkin mieleen ylä-aste ajat :([/QUOTE]

no en nyt sanoisi ilkeitä, ehkä huvittuneita. Kyllähän sitä saa kysyä ihan mitä haluaa, mutta kyllä on oikeus myös vastata miten haluaa. Sehän on keskustelupalstan idea. Ei kannata ottaa tosissaan näitä kaikkia vastauksia. Minulla on ainakin ollut nykyään ihan mukavaa täällä, vuosi sitten ei ollutkaan näin mukavaa....

Myös miesten lisääntynyt määrä on oikeasti ollut todella kiva lisä tähän palstaan. Heti tulee erilaisia näkökulmia keskusteluihin.

Yhteistyössä