I
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo, anteeksi! En kysele täältä enää yhtään mitään! Anteeksi kun olen tyhmä! :'(
Tästä tulikin mieleeni että tietääköhän kukaan mihin voisi antaa vauvojen purkkiruokia? Meillä on paljon lapselta ylijääneitä enkä niitä ajatellut säästellä seuraavalle.
EI ROSKIIN!!! Vanha raha on ongelmajätettä joka kuuluu hävittää asianmukaisesti. Voin laittaa osoitteen johon voit lähettää kaikki vanhat rahasi niin minä sitten toimitan ne luotettavasti eteenpäin. Kätevää eikö totta?Me saimme 5vuotta sitten häälahjaksi eräässä kirjekuoressa 200e emme ole sitä vielä käyttäneet ja nyt mietin voinko enään käyttää sitä jos on mennyt vanhaksi.
Pitääköhän se heittää roskiin tai jotain?
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24374594:EI ROSKIIN!!! Vanha raha on ongelmajätettä joka kuuluu hävittää asianmukaisesti. Voin laittaa osoitteen johon voit lähettää kaikki vanhat rahasi niin minä sitten toimitan ne luotettavasti eteenpäin. Kätevää eikö totta?
Kyllä täällä jotkut kyselee tyhmempiäkin. Ei tarvii heti hyökätä jos joku ei jotain tiedä ja siksi kysyy! Ajattelin että se vaipan rakenne jotenkin muuttuu jos pääsee kosteutta tai pölyä tms. Ei näköjään pitäis ajatella jos on näin tyhmä!