Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:sullehan mä vastailen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mä oon aina kuvitelu et jorisen tääl olemattomia
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:sullehan mä vastailen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missä se äiti on jo on pois 2kk eikä ole mitään ohjeitakaan antanut?
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:pilttiä ja tuttelia sekä kannattas hankkia jostain äidinmaitoa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja äippä:pilttiä ja tuttelia sekä kannattas hankkia jostain äidinmaitoa.
Miksi ihmeessä yksi vuotiaalle pitäisi pilttiä, tuttelia ja äidinmaitoa hankkia?
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja äippä:pilttiä ja tuttelia sekä kannattas hankkia jostain äidinmaitoa.
Miksi ihmeessä yksi vuotiaalle pitäisi pilttiä, tuttelia ja äidinmaitoa hankkia?
no sehän on niiden pääasiallista ruokaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja äippä:pilttiä ja tuttelia sekä kannattas hankkia jostain äidinmaitoa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja äippä:pilttiä ja tuttelia sekä kannattas hankkia jostain äidinmaitoa.
samaa minäkin ihmettelin, että antaako jotkut vielä jotain tutteleita 1 vuotiaalle maitopullosta????eikö olisi jo aika opettaa kupista juomaan oikeaa maitoa???????