uskaltaako 1v. lapselle antaa karkkia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mariella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan vaan uteliaisuudesta kysäisen, että miksi tyttö tulee teille hoitoon kahdeksi kuukaudeksi. Se on tooooosi pitkä aika. Toivottavasti ei ole tapahtunut mitään ikävää.

Siskon mies sanoi, että pienelle lapselle ei saa antaa suklaata, kun sen elimistö ei sitä kestä. Tällaista olen kuullut koirasta, mutta en pienestä lapsesta. Onko kaupunkilegenda. Siskolla 2 alle 2 vuotiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pilttiä ja tuttelia sekä kannattas hankkia jostain äidinmaitoa.

Miksi ihmeessä yksi vuotiaalle pitäisi pilttiä, tuttelia ja äidinmaitoa hankkia?

no sehän on niiden pääasiallista ruokaa.

no ei todellakaan mitään tutteleita jne...vaan kaupan maitoa ja normaalia kotiruokaa ja saa jätskiä ja rusinaa vaikka antaa sillon tällöin

ihan tavallista ruokaa meikllä on syöty. makaroonilaatikkoo, jauhelihakastiketta ja perunaa, nakkikeittoo yms.

toki voit ostaa myös kaupasta valmiita piltti-ruokia. niiden kanssa on helppoa ja huoletonta, toki maksavat enemmän kuin kotona tehty ruoka. mutta jos kaikki lapsen hoidoss aon uutta, ehkä itse ruokkisin kaupan ruuilla niin on yksi päänsärky vähemmän.

käytä maalaisjärkeäsi ja luota siihen, ettei lapsi rikki mene. ja kyllä voi joskus makupalaksi antaa suklaan palankin. mun mielestä. me maistellaan lapsen kanssa välillä yhdessä herkkuja, tietty lapsi rutkasti vähemmän ku minä, mutta ilman ei tartte olla hänenkään.

Miksi ihmeessä yksi vuotiaalle pitäisi pilttiä, tuttelia ja äidinmaitoa hankkia?

samaa minäkin ihmettelin, että antaako jotkut vielä jotain tutteleita 1 vuotiaalle maitopullosta????eikö olisi jo aika opettaa kupista juomaan oikeaa maitoa???????

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

samaa minäkin ihmettelin, että antaako jotkut vielä jotain tutteleita 1 vuotiaalle maitopullosta????eikö olisi jo aika opettaa kupista juomaan oikeaa maitoa???????

meidän lapsi ei syö noita aiemmin mainittuja. opetellaan kyllä parhaillaan tavalliseen kotiruokaan.

Yhteistyössä