kyllä uskallan, vaikka miehen kanssa on tappouhkaukset saatu, eikä tiedetä kuka ne on tehnyt.
Ymmärrätkö, mitä käsite "perskärpänen" pitää sisällään? Vai meinasitko imetyksen oleellisestikin liittyvän tähän aiheeseen?Tääh? No taatusti oli samanlainen nimimerkki siinä pitkässä imetysketjussa. Yhteensattuma sitten ehkä, pahoittelen. Ei teitä harmaita aina erota toisistaan.
Ps. Huumorintajuttomuutesi tuskin on minun vikani.
Uskaltaisin ja ihan täällä Vuosaaressa!Taipalsaarella, jossa asun niin ilman muuta. Vuosaaressa, jossa oon jonkinverran viettäny aikaa, en. Ainakin 60kg koira mukana.
Puskaraiskaajaan kohtaaminen tosiaan lienee oikeasti HYVIN epätodennäköistä...mutta ei se auta siinä kohtaa jos mulla on korkkarit jalassa, kävelen pikkuteitä pilkko pimeässä ja kuulen jatkuvasti viereisestä metsstä rasahduksiaAlkuperäinen kirjoittaja Möykköäelk;25070831:Siis pelot on usein irrationaalisia, joten ymmärrän kyllä että semmosia esiintyy tässä asiassa. Mutta turha sitä on järjellä perustella. Tilastollisesti esimerkiksi henkilöautolla ajaminen on ihan helvetisti vaarallisempaa kuin yksin ulkona käppäily. Ja tosiaan niitä raiskauksia tapahtuu paljon enemmän tutun/puolitutun toimesta ihan sisätiloissa.
Mut kyl mä ymmärrän. Ihminen itsehän kumminkin ajaa tai valitsee ne henkilöt joiden seurassa on. Siinä on ainakin sellainen tunne, että voisi vaikuttaa asioihin. Puskista iskevä raiskaaja on epätodennäköisempi kuin se, että päähän iskisi salama, mutta ymmärrettävä pelko.
Akaattia kyllä suosittelisin hakemaan apua fobioihinsa. Mutta tuskinpa haet. Uskon, että nämä pelot ovat osa sinun elämänhallintaasi. Uskot että oikeilla ratkaisuilla voit hallista elämääsi. No, jos kykenet elämään ja pelot eivät tunge jokapäiväiseen tekemiseesi, niin kaipa sitä noinkin voi elää...
Tulee vaan mieleen tuo Avatarisi kuva. Eikös Miihkali Jaksonenkin omannut paljon pelkoja: bakteerikammoa (joka on todella vaarallinen pelko, koska niiden pakoilu vain heikentää immuunijärjestelmää, eikä kumminkaan kaikkia pakoon pääse) yms.