A
aaaaaas
Vieras
Opiskelen ammattikorkeakolussa, kotona on 1v lapsi ja huomenna alkaa 12.rv....
Olen ihan poiki, en jaksa enään! Ajattelin marssia lääkäärin ja kertoa suoraan että haluan sairasloman (että saan olla koulusta luvalla pois, enkä menetä mun opiskeluoikeuttani)..Luuletteko että onnistuuu, vai pitääkö mun luetella kaikki mun vaivat (selkä- ja päänsärky, ehkä supistukset jo täss vaiheessa ja muuten va ihan voimaton olo)....??
Olen ihan poiki, en jaksa enään! Ajattelin marssia lääkäärin ja kertoa suoraan että haluan sairasloman (että saan olla koulusta luvalla pois, enkä menetä mun opiskeluoikeuttani)..Luuletteko että onnistuuu, vai pitääkö mun luetella kaikki mun vaivat (selkä- ja päänsärky, ehkä supistukset jo täss vaiheessa ja muuten va ihan voimaton olo)....??