F
Fleur de la Cour
Vieras
Minä kun olen melko suorasanainen.. (cosmopolitanin horoskooppikin sanoi, että miehiä kiehtoo mun rehellinen ja suora ulosantini..) ja menin sanomaan miehelle, että onko mahdollisesti huomannut lihonneensa tässä lähiaikoina niin johan toi meni ja otti oikeen kunnolla nokkiinsa. Käski mun katsoa vaan peilistä omaa persettäni, no minähän heti katsoin, juu pyöreyttä on, samoin tisseissä, mutta paino on edelleen sama.. ei siis vissiin olla kumpikaan treenattu syksyn mittaan enää silleen kuin ois pitänyt, mä kun en ainakaan ole ehtinyt, töitä liikaa. Mut siis pitääkö tuosta nyt mököttää, ihan vaan motivaation haun takia koitin ottaa puheeksi???? 