uskallanko kysyä mielipiteenne tekeleeseeni?

koittanut räpeltää sivuja kissoilleni ja onhan noista jonkinlaiset tullut :whistle: mitä mieltä te olette? kommentteja nyt kehiin. noita siis tehty eilen illalla hetki ja jatkettava olisi kun jaksaa ja keksii sisältöä
 
Tumpula
Ihana tuo Jipsun irvistys. :D Kivat sivut, mä tykkään.

Mites kauan teillä pitää olla rauha talossa pentujen kanssa? Tarkoittaen siis että milloin sinne saa saapua yksi haalistunut punapää ja pari ipanaa? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Ihana tuo Jipsun irvistys. :D Kivat sivut, mä tykkään.

Mites kauan teillä pitää olla rauha talossa pentujen kanssa? Tarkoittaen siis että milloin sinne saa saapua yksi haalistunut punapää ja pari ipanaa? :whistle:
3 viikkoa ollaan ihan keskenään ja sen jälkeen saa alkaa vieraita käymään
 
Hyyi...noi on noita pelottavan näkösiä katteja :LOL:

Siis varmasti ovat suloisia ja kivoja kisuja kaikin puolin ja omistajalleen varmasi äärettömän rakkaita...mun mielestä ne vaan näyttää jotenkin arveluttavilta :LOL:

Mutta siis ihan kivat sivut tulossa.
 
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Siis varmasti ovat suloisia ja kivoja kisuja kaikin puolin ja omistajalleen varmasi äärettömän rakkaita...mun mielestä ne vaan näyttää jotenkin arveluttavilta :LOL:
Mulla on (hyvin pitkälti Pläähin ansiosta) saman rotuinen kissa. Jokainen meillä vieraillut on ihastunut tuohon kissaan, on ihan mahtava rotu.
"Mä en yleensä kissoja siedä mutta tuollaisen mä voisin ottaa vaikka heti" on yleisin kuultu kommentti. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Siis varmasti ovat suloisia ja kivoja kisuja kaikin puolin ja omistajalleen varmasi äärettömän rakkaita...mun mielestä ne vaan näyttää jotenkin arveluttavilta :LOL:
Mulla on (hyvin pitkälti Pläähin ansiosta) saman rotuinen kissa. Jokainen meillä vieraillut on ihastunut tuohon kissaan, on ihan mahtava rotu.
"Mä en yleensä kissoja siedä mutta tuollaisen mä voisin ottaa vaikka heti" on yleisin kuultu kommentti. :D
Aijaa... Mä en kyllä diggaa noista ollenkaan. Olin yhdellä kasvattajalla käymässä, niitä oli siellä varmaan 5. Hyppi, juoksi, raapi ja hyökkäili kimppuun milloin minkäkin nurkan takaa. Mä pelkään kissoja!!! :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Siis varmasti ovat suloisia ja kivoja kisuja kaikin puolin ja omistajalleen varmasi äärettömän rakkaita...mun mielestä ne vaan näyttää jotenkin arveluttavilta :LOL:
Mulla on (hyvin pitkälti Pläähin ansiosta) saman rotuinen kissa. Jokainen meillä vieraillut on ihastunut tuohon kissaan, on ihan mahtava rotu.
"Mä en yleensä kissoja siedä mutta tuollaisen mä voisin ottaa vaikka heti" on yleisin kuultu kommentti. :D
Juu, olen rotuun perehtynyt livenäkin (likan kummilla on niitä 2) ja ihan kivoja ovat olleet luonteeltaan, ei siinä mitään, mutta se ulkonäkö :D

Ne kyttää mua silleen hämärästi...siis ihan varmasti...yhtään en sitä omassa päässäni kuvittele :whistle: :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja KattiMatikainen:
mutta tossa etusivulla menee noi kuvat ton tekstin päälle. Tekstiä ei nää ollenkaan!
mulla on samanlailla :eek: ei näy teksteistä kun aina rivin ekan kirjaimen :/
näin on mullakin.. mutta sen verran tuosta nyt tolkkua sain.. että vaikka rakastankin kissoja, niin eniten noista mun silmää hiveli se ihan yläreunassa makoileva raidallinen kissa:) ihana!! mutta ne karvattomat rotukissat.. en vois sanoa että oivat mitenkään kauniita. mut mä tykkäänkin maatiaisista:)
 

Yhteistyössä