uskallanko kysyä mielipiteenne tekeleeseeni?

Älä loukkaannu, ihan hyvät sivut noista tulee, on vaan silmä harjaantunu noita kotisivuja niin paljon katsomaan, et kiinnitän ehkä sellasiin asioihin huomiota mihin kaikki ei.
Etusivun kuvat, miks ne on sellai päällekkäin?? ja sit kissoista kertova teksti sais olla ehkä vähän isommalla tai sit selkeemmällä värillä, kun se ei näy selvästi, sitä ei ihmiset jaksa lukea...
Oikeesti hyvät sivut tulossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja KattiMatikainen:
mutta tossa etusivulla menee noi kuvat ton tekstin päälle. Tekstiä ei nää ollenkaan!
mulla on samanlailla :eek: ei näy teksteistä kun aina rivin ekan kirjaimen :/
mikä selain teillä on?
explorer, jos siis sitä tarkotit :ashamed: nää koneet ei oo mun vahvin alani :D mutta tosiaan ton etusivun tekstiä ei näy ollenkaan. kuvat kyllä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Älä loukkaannu, ihan hyvät sivut noista tulee, on vaan silmä harjaantunu noita kotisivuja niin paljon katsomaan, et kiinnitän ehkä sellasiin asioihin huomiota mihin kaikki ei.
Etusivun kuvat, miks ne on sellai päällekkäin?? ja sit kissoista kertova teksti sais olla ehkä vähän isommalla tai sit selkeemmällä värillä, kun se ei näy selvästi, sitä ei ihmiset jaksa lukea...
Oikeesti hyvät sivut tulossa.
en loukkaannu :D nuo on ekat joita koitan saada aikaan ja kaikki vinkit otetaan vastaan kiitollisena
 
koirafani
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Siis varmasti ovat suloisia ja kivoja kisuja kaikin puolin ja omistajalleen varmasi äärettömän rakkaita...mun mielestä ne vaan näyttää jotenkin arveluttavilta :LOL:
Mulla on (hyvin pitkälti Pläähin ansiosta) saman rotuinen kissa. Jokainen meillä vieraillut on ihastunut tuohon kissaan, on ihan mahtava rotu.
"Mä en yleensä kissoja siedä mutta tuollaisen mä voisin ottaa vaikka heti" on yleisin kuultu kommentti. :D
Voisin todeta samaa! Mä en ole kissaihmisiä, mutta toi kisu on kyllä äärettömän sulonen :) Eikä mikään pelottava, höh. Mä en tykkää kissoista jotka on pelkkää karvapalloa.

 
Firefoxilla toimii hyvin ja hienosti :) ihanat tuijotukset noilla kissoilla. Mie jotenkin kammuksun siamilaisia ku ne aina tuijottaa pistävillä silmillään ja maukuu kammottavalla rääkyvällä määkäisyllä :$
 
LEP
Alkuperäinen kirjoittaja KattiMatikainen:
mutta tossa etusivulla menee noi kuvat ton tekstin päälle. Tekstiä ei nää ollenkaan!
Täällä sama homma. Ei sivut näköjään muokkaannu eri koon ja selaimen mukaan tai jotain... IE on täälläkin siis ja ei näy oikein.
 
joo testasin tolla foxilla ja näky =) ja nyt naky kuvatki kokonaisina,sillä toisella ne näkyy vähän pienennettynä :/

musta tota punasta tekstiä tummalta taustalta oli vaikea lukea,menee silleen sekasin kirjaimet (mulla on näössä vähän häikkää ), mutta eihän tossa onneksi kovin pitkää tekstiä ollu silleen peräkkäin :) hauskat kuvat kyllä :D
 

Yhteistyössä