uskallanko kysyä mielipiteenne tekeleeseeni?

LEP
IE:ssä ei vika taida olla, vaan sivujen tekotavassa. :) Koitahan saada toimimaan niin että muillakin selaimilla näkee sivut kunnolla. Kisut on komeita!

Mun mies tuossa jo alkoi tutkia tarkemmin sun sivuja miksi ei näy kaikissa ja missä se vika piilee. :D Se kun 10 vuotta työkseen alaa tehnyt, niin heti kiinnostuu näköjään. :whistle:
 
LEP
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja LEP:
IE:ssä ei vika taida olla, vaan sivujen tekotavassa. :) Koitahan saada toimimaan niin että muillakin selaimilla näkee sivut kunnolla. Kisut on komeita!
tuota tuota, ku mä en osaa :D :D
No katsotaan saako tuo katsottua niitä meidän koneella ja ehtiikö nyt enemmän, niin jospa osaisi jotain vinkkiä heittää. :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja LEP:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja LEP:
IE:ssä ei vika taida olla, vaan sivujen tekotavassa. :) Koitahan saada toimimaan niin että muillakin selaimilla näkee sivut kunnolla. Kisut on komeita!
tuota tuota, ku mä en osaa :D :D
No katsotaan saako tuo katsottua niitä meidän koneella ja ehtiikö nyt enemmän, niin jospa osaisi jotain vinkkiä heittää. :)
juu, se olis kiva. ja muuten tuonne voi tehdä omat sivut jotka on 2 vk ilmaisia jos se auttaa äijääs. ja sen jälkeen ne poistuu itsestään jos ei halua jatkaa
 

Yhteistyössä