Uskallanko ehdottaa kahville menoa? Oma suhde helvettiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "milla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"milla"

Vieras
Olen tavannut työmaallani miehen, joka on mielestäni hyvinkin antanut ymmärtää puheistaan, eleistään ja siitä, miten lähelle tulee puhuessaan, että olisi hyvinkin kiinnostunut minusta. Ensimmäisen kerran tavatessamme huomasin, että katsoi nätisti. Miehellä ei ole sormusta, mikä ei tietenkään tarkoita, etteikö voisi olla suhteessa. Kuitenkin tässä yksikin tilanne taakse päin huomasin sivu silmällä kuinka katsomalla pitkään halusi varmistaa, että huomaan hänet ja tervehdin ja hän voi tervehtiä minua. Näiden muutamien tapaamisten (esim. tupakkapaikka, käytävä, työstä lähtiessä ovilla) aikana olen arvuutellut uskaltaisinko kysyä lähtisikö kahville työmaan kahvilaan. Rohkeus ei ole riittänyt. Monesti kun kotona miehen kanssa päivä ja ilta on ollut yhtä helvettiä, tapaan aina seuraavana pv:nä tuo "ihastuksen". Lapsellisuuksissani pidän jkl ennusmerkkinä.

Oma parisuhde on enemmän kuin huono. Miehelle ei käy, että lähden pois (tai voin lähteä, ilman lasta kuulemma). Haluaisin läheisyyttä ja rakkautta, mutta pelkään sekä sitä, että jos otan askeleen tuon miehen suutaan ja suhteestamme tulisikin jotain, oma mies suuttuisi ja tekisi ties mitä ja toisaalta pelkään, että jos en ota askelta, niin en koskaan enää saa olla onnellinen.

Mä en usko että kukaan saa väkisin pidettyä suhteessa. Ja lapsethan on yleinen uhkailukeno. Onko kahvilla käynnissä jotain pahaa?
Tosin vaikuttaa että haluat muutakin... Itse tiedät mitä teet. Ja kannattaako?

No, toisaalta jos nykyises on joku psyko ja saa tietää et tapailet toista niin se voi alkaa vainoamaan sitä 'uutta' miestä. En sotkis sitä tollaseen vaan ottaisin ainakin eron ihan ekaks. Mitenköhän mies voisi viedä sulta lapses? Tuskin onnistuu. Oikeesti, eroa jos se teidän suhde on helvettiä. Voithan sä käydä sen miehen kanssa kahvilla töissä ihan muuten vaan, ei siitä tarvitse heti hypätä suhteeseen.

Ei tässä ainakaan seksi ensimmäisenä ole mielessä. Ehkä mä vaan kaipaan, että joku sanoisi, että välittää, että olen kaunis enkä vain läskiperse, laiska. Miehellä henkinen ja fyysinen ote musta. Tota dfyrry:n sanomaa pelkään...

Niin.. Tosiaan kahvilla käymisessä työkavereiden kanssa ei ole mitään pahaa. Voit hyvin tehdä sen. Mutta eroa nyt hyvä ihminen siitä miehestäsi, ihan itsesi takia. Se ei voi sulta lasta viedä ainakaan laillisin perustein ellet sitten ole joku ihan ojan pohjalla makaava asunnoton lapsen hyväksikäyttäjä juoppo jota tuskin olet. Eli sun ei tarvitse pelätä sen uhkailuja että vie muka lapses.

Viedä lapses? Lapsi on siis sun ja isä on joku muu kuin nykyinen miehesi? Jos lapsi on nykyisen miehesi kanssa niin tottakai hänellä on yhtälailla oikeus omaan lapseensa!!!

Jotain pientä ja neutraalia voit mielestäni tehdä, esim. pyytää työpaikan kahvilaan.

Mutta ota huomioon että jotkut ihmiset nauttivat huomiosta ja flirttailevat sen kummemmin tarkoittamalla mitään vakavaa. Tämä mies ei siis välttämättä ole ihastunut sinuun, vaikka sinä oletkin, ja vaikka sinusta tuntuu että hänkin on.

Pääsi ei sillä selviä että siirryt suhteesta toiseen. Eroa ensin ja sure ero loppuun ja ala sitten vasta katsella miehiä vakavasti sillä silmällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Hääh;24205075:
Viedä lapses? Lapsi on siis sun ja isä on joku muu kuin nykyinen miehesi? Jos lapsi on nykyisen miehesi kanssa niin tottakai hänellä on yhtälailla oikeus omaan lapseensa!!!

Mies, jonka kanssa olen nyt, on lapseni isä. Mies melko välipitämätön lastaan kohtaan. En selitä tässä sitä kaikkea, mikä tilanne perheessä on, mutta riski on siihen, että voi viedä lapsen minulta niin halutessaan.

Alkuperäinen kirjoittaja näin mietin;24205086:
Jotain pientä ja neutraalia voit mielestäni tehdä, esim. pyytää työpaikan kahvilaan.

Mutta ota huomioon että jotkut ihmiset nauttivat huomiosta ja flirttailevat sen kummemmin tarkoittamalla mitään vakavaa. Tämä mies ei siis välttämättä ole ihastunut sinuun, vaikka sinä oletkin, ja vaikka sinusta tuntuu että hänkin on.

Pääsi ei sillä selviä että siirryt suhteesta toiseen. Eroa ensin ja sure ero loppuun ja ala sitten vasta katsella miehiä vakavasti sillä silmällä.

järkipuheesta :)

Alkuperäinen kirjoittaja minä ap taas;24205181:
Mies, jonka kanssa olen nyt, on lapseni isä. Mies melko välipitämätön lastaan kohtaan. En selitä tässä sitä kaikkea, mikä tilanne perheessä on, mutta riski on siihen, että voi viedä lapsen minulta niin halutessaan.

Miksi annat viedä?

Yhteistyössä