M
"milla"
Vieras
Olen tavannut työmaallani miehen, joka on mielestäni hyvinkin antanut ymmärtää puheistaan, eleistään ja siitä, miten lähelle tulee puhuessaan, että olisi hyvinkin kiinnostunut minusta. Ensimmäisen kerran tavatessamme huomasin, että katsoi nätisti. Miehellä ei ole sormusta, mikä ei tietenkään tarkoita, etteikö voisi olla suhteessa. Kuitenkin tässä yksikin tilanne taakse päin huomasin sivu silmällä kuinka katsomalla pitkään halusi varmistaa, että huomaan hänet ja tervehdin ja hän voi tervehtiä minua. Näiden muutamien tapaamisten (esim. tupakkapaikka, käytävä, työstä lähtiessä ovilla) aikana olen arvuutellut uskaltaisinko kysyä lähtisikö kahville työmaan kahvilaan. Rohkeus ei ole riittänyt. Monesti kun kotona miehen kanssa päivä ja ilta on ollut yhtä helvettiä, tapaan aina seuraavana pv:nä tuo "ihastuksen". Lapsellisuuksissani pidän jkl ennusmerkkinä.
Oma parisuhde on enemmän kuin huono. Miehelle ei käy, että lähden pois (tai voin lähteä, ilman lasta kuulemma). Haluaisin läheisyyttä ja rakkautta, mutta pelkään sekä sitä, että jos otan askeleen tuon miehen suutaan ja suhteestamme tulisikin jotain, oma mies suuttuisi ja tekisi ties mitä ja toisaalta pelkään, että jos en ota askelta, niin en koskaan enää saa olla onnellinen.
Oma parisuhde on enemmän kuin huono. Miehelle ei käy, että lähden pois (tai voin lähteä, ilman lasta kuulemma). Haluaisin läheisyyttä ja rakkautta, mutta pelkään sekä sitä, että jos otan askeleen tuon miehen suutaan ja suhteestamme tulisikin jotain, oma mies suuttuisi ja tekisi ties mitä ja toisaalta pelkään, että jos en ota askelta, niin en koskaan enää saa olla onnellinen.