usaltaisitko ottaa lainaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laina

Vieras
jos tilanne se että äiti kotona kodinhoidontuella ja isä töissä. lainaa pitäisi ottaa n.30 000-40 000? siis vielä vanhojen lainojen päälle...nyt kai olisi halpaa ottaa vai onko??

Alkuperäinen kirjoittaja laina:
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Jos tykkäät uhkapelistä niin sitten anna palaa.

perustelepas mulle tarkemmin kun olen oikeasti huono näissä jutuissa....remonttia pitäs tehhä...

Ajat ei tänä vuonna parane vaan päinvastoin ja tulot yhden työpaikan varassa, ei kuulosta hyvältä.

Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
no tarvitsemme tilaa lisää ja pitää rakentaa toinen kerros...ei oikein onnistu piku hiljaa...

eikö talon vaihto olisi helpompi ratkaisu? sillä voisi jopa saada säästöä.

ei oikeastaan.rakastamme tätä paikkaa ja siksi aikoinamme ostimme tämän kun tiesimme että tässä lisätilan mahdollisuus.

perustelepas mulle tarkemmin kun olen oikeasti huono näissä jutuissa....remonttia pitäs tehhä...

Ajat ei tänä vuonna parane vaan päinvastoin ja tulot yhden työpaikan varassa, ei kuulosta hyvältä.

mutta jos lainoja pystyy lyhéntään ja mullakin töitä tiedossa myöehmmin kuitenkin...

mutta jos lainoja pystyy lyhéntään ja mullakin töitä tiedossa myöehmmin kuitenkin...

Nykytilanteessa silti odottaisin siihen että töitä on ja koeaika ohi.

Yhteistyössä