L
laina
Vieras
jos tilanne se että äiti kotona kodinhoidontuella ja isä töissä. lainaa pitäisi ottaa n.30 000-40 000? siis vielä vanhojen lainojen päälle...nyt kai olisi halpaa ottaa vai onko??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Jos tykkäät uhkapelistä niin sitten anna palaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:riippuu ihan niitten vanhojen lainojen määrästä tuo asia.
Alkuperäinen kirjoittaja Sukkamustanen takkuaivo:Uskaltaisin jos miehen työpaikka varma.
Alkuperäinen kirjoittaja laina:Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:riippuu ihan niitten vanhojen lainojen määrästä tuo asia.
miehellä jotain 60000 ja mulla 36 000 tällä hetkellä.
Alkuperäinen kirjoittaja laina:no tarvitsemme tilaa lisää ja pitää rakentaa toinen kerros...ei oikein onnistu piku hiljaa...
Alkuperäinen kirjoittaja laina:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Jos tykkäät uhkapelistä niin sitten anna palaa.
perustelepas mulle tarkemmin kun olen oikeasti huono näissä jutuissa....remonttia pitäs tehhä...
Alkuperäinen kirjoittaja laina:no tarvitsemme tilaa lisää ja pitää rakentaa toinen kerros...ei oikein onnistu piku hiljaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Onko sulla töitä tiedossa? Siis jos ajattelet esim. vuoden-parin päähän?
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:Alkuperäinen kirjoittaja laina:no tarvitsemme tilaa lisää ja pitää rakentaa toinen kerros...ei oikein onnistu piku hiljaa...
eikö talon vaihto olisi helpompi ratkaisu? sillä voisi jopa saada säästöä.
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja laina:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Jos tykkäät uhkapelistä niin sitten anna palaa.
perustelepas mulle tarkemmin kun olen oikeasti huono näissä jutuissa....remonttia pitäs tehhä...
Ajat ei tänä vuonna parane vaan päinvastoin ja tulot yhden työpaikan varassa, ei kuulosta hyvältä.
Alkuperäinen kirjoittaja laina:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja laina:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Jos tykkäät uhkapelistä niin sitten anna palaa.
Ajat ei tänä vuonna parane vaan päinvastoin ja tulot yhden työpaikan varassa, ei kuulosta hyvältä.
mutta jos lainoja pystyy lyhéntään ja mullakin töitä tiedossa myöehmmin kuitenkin...
Alkuperäinen kirjoittaja laina:Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:riippuu ihan niitten vanhojen lainojen määrästä tuo asia.
miehellä jotain 60000 ja mulla 36 000 tällä hetkellä.