Us-ko-ma-ton-ta (anopista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-

Vieras
Tultiin eilen illalla myöhään viikon lomamatkalta. Anoppi oli käynyt täällä joka päivä lenkittämässä koiran ja antamassa sille ruokaa ja muutenkin kattomassa, että sillä on kaikki ok. Kiva juttu siis. Matka oli tosi ihana ja rentouttava, nautittiin täysin siemauksin. Reissun jälkimainingeissa alkoi aamulla tehdä vähän mieli, ja alettiin miehen kanssa helliä toisiamme, kun poikakin nukkui vielä. Sit kun oli aika ottaa kumit esiin, niin huomattiin ettei niitä ole missään. Ja just ennen lomaa kävin ostamassa yhden paketin reissua varten ja toisen kotiin.

Anopin on täytynyt ottaa ne yöpöydän laatikosta. :o :o Ei oo mitään muuta vaihtoehtoa. Oltiin miehen kanssa ihan äimänä, mies suuttuikin sitten ja sanoi ettei koskaan enää oteta äitiään tänne jos ei olla ite kotona. Epäilyksiä vahvistaa se, että meillä on poika 5v ja anoppi jatkuvasti puhuu, että koska se tyttö oikein tulee, kun hänellä ei muita lapsenlapsia ole. Huh, yritettiin kattoa ettei mitään muuta ole viety, eikä ilmeisesti ole, mutta ihan älytöntä että aikuinen ihminen penkoo toisten laatikoita. Ei mulle tulis mieleenkään sekaantua toisten elämän tolla tavalla. Se varmaan luulee, että ollaan niin himokkaita että painetaan paljaalla heti kun ei kumeja löydy. Mutta siinä se erehtyi. Mies suuttui niin että kyllä unohtui koko paneminen.

Mitähän tolle anopille pitäis sanoa? Mies lähti töihin, ja sovittiin, että puhutaan illalla vielä, mutta eihän tää nyt ihan normaalia voi olla. Tosi loukkaavaa minusta.

Jotenkin ymmärtäis, jos anopilla olis itellään joku mies, ja olis tarpeeseen "lainannut" mutta ketuttaa kun se on kuitenkin vaan vienyt roskiin rahanalasta tavaraa. Yritettiin kattoa, mutta ei ainakaan meidän roskiksissa ole.

No jippii.. ei sit muuta "vinkkiä" keksinyt.. Tekisin kyllä hyvin selväksi, että nyt oli viimeinen pisara ja että tee oma vauva jos sen tarpeessa olet. Tai sit voisit ostaa pari uutta pakettia ja puhaltaa niistä ilmapalloja ja viedä kumipallokimpun anopillesi kiitokseksi tekemästään hyvästäkin työstä. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Härkänainen:
Tai sit voisit ostaa pari uutta pakettia ja puhaltaa niistä ilmapalloja ja viedä kumipallokimpun anopillesi kiitokseksi tekemästään hyvästäkin työstä. :kieh:

:laugh: Vähänkö mainio ehdotus.

Nibbler: kun anoppi tietää ettei oo pillereitä. Se on urkkinut sen mieheltä tietoonsa joskus. :/

on miehesi asia hoitaa tämä äitinsä kanssa. anoppi varmaan luulee ettette kehtaa kysyä häneltä suoraan joten kysykää suoraan ja sanokaa miten asia on, että ne on loman aikana hävinnyt laatikosta.

sorry, mut mä tuskin jaksaisin tollaisesta vetää herneet. mua vaan naurattais ja nauraisin sille anopille kun näkisin, että ajattelit sitten pakottaa vauvan tekoon. ostakaa uudet kortsut, ei maailma siihen kaadu, että kerran jää panematta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
on miehesi asia hoitaa tämä äitinsä kanssa. anoppi varmaan luulee ettette kehtaa kysyä häneltä suoraan joten kysykää suoraan ja sanokaa miten asia on, että ne on loman aikana hävinnyt laatikosta.

Mies uhkasi jo että käskee poliisit ottamaan sormejäljet äidiltään...

Oletko sinä tasan sata varma että ne on olleet siellä laatikossa, ettei ole jäänyt kaupan kassalle tai pussin pohjalle? Syyttä vielä menette syyttämään, mä en ainakaan sen jälkeen tulisi käymäänkään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko sinä tasan sata varma että ne on olleet siellä laatikossa, ettei ole jäänyt kaupan kassalle tai pussin pohjalle? Syyttä vielä menette syyttämään, mä en ainakaan sen jälkeen tulisi käymäänkään.

No olen varma, kun niistä oli yksi ehditty käyttääkin. Mieskin siis tiesi, missä ne oli.

:D Aika uskomattomalta kuulostaa. en kyllä itse usko et anoppi (kukaan) moiseen pystyisi...Ennen kun hyppäät anopin kurkkuun niin mieti tarkasti voisko ne kumit olla vielä vaikka kauppakassissa.... :D

Alkuperäinen kirjoittaja olisikohan:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja oliskohan:
mies ottanut ne ja käyttänyt muualla ja sitten pokkana syyttelee äitiään.

Ai niin ku missä välissä? :D Just ennen lomaa ostin ja lähdettiin yhdessä, ja tultiin yhdessä.
No vaikka tämän lomamatkan jälkeen pösilö.

Ai silloin yöllä heti reissusta tulon jälkeen, kun vaimo nukkui?

Yhteistyössä