urvapaikanhakijan epäillään raiskanneen 14-vuotiaan tytön Raisiossa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Palstan mukaan nuorien perään on mahdotonta katsoa. Se on vaan jännä,että jotkut pystyvät tähän mahdottomuuteen... Mahtaako olla motivaatiossa puutetta vai missä?
Voi sinua sinisilmäistä!
Itse olin teininä vanhempien silmissä todella kiltti. Heidän tietämättään poltin tupakkaa, vietin iltaa ihan muualla kuin väitin ja ekat alkoholikokeilutkin oli noin 14-vuotiaana. Luuleeko vanhemmat todella tietävänsä mitä teini-ikäiset tekee?
 
vierailija
Sinä et varmaan ole palstan ainoa jolla on taloudessa teini. Joillain voi olla useampiakin. ;)
Ymmärrät myös, että kaikki teinit ei ole samanlaisia ja kaikkien murrosikä ei myöskään ole ;) Mutta koska sinä olet Superäiti ilman viittaa luulet, että voit kontrolloida kaikkea ja mitään odottamatonta ei ikinä tapahdu koska Supermutsilla on taikavoimia jotka maagisesti estää tämän.
 
vierailija
Palstan mukaan nuorien perään on mahdotonta katsoa. Se on vaan jännä,että jotkut pystyvät tähän mahdottomuuteen... Mahtaako olla motivaatiossa puutetta vai missä?
Sinua kustaan simmuun 6-0, jos kuvittelet tietäväsi kaiken teiniesi elämästä, etkä edes itse tajua sitä.

Itse olin nuorena hiljainen ja kiltti kympin oppilas. Kävin useissa harrastuksissa ja menestyin kaikessa mitä tein. Kavereitani vahdittiin hysteerisesti ja heidän piti soitella jatkuvasti kotiin, jos olimme jossakin yömyöhällä.

Eipä olisi kenenkään vanhemmat arvanneet, mitä kaikkea puuhailimme heidän selkänsä takana ja kirkkain silmin valehtelimme tekemisistämme.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
sama..
Sinua kustaan simmuun 6-0, jos kuvittelet tietäväsi kaiken teiniesi elämästä, etkä edes itse tajua sitä.

Itse olin nuorena hiljainen ja kiltti kympin oppilas. Kävin useissa harrastuksissa ja menestyin kaikessa mitä tein. Kavereitani vahdittiin hysteerisesti ja heidän piti soitella jatkuvasti kotiin, jos olimme jossakin yömyöhällä.

Eipä olisi kenenkään vanhemmat arvanneet, mitä kaikkea puuhailimme heidän selkänsä takana ja kirkkain silmin valehtelimme tekemisistämme.
Eka kännini oli 13-vuotiaana, neitsyys meni 14-vuotiaana, tupakkaa maisteltiin, liftattiin lähikaupunkeihin ja pidettiin hurjia kotibileitä vanhempien ollessa matkoilla.
 
vierailija
Miten teinit saisivat missään yömyöhään luuhata? Kotiintuloajat ovat huolehtimista.

Luuhaavatko teininne ties missä? Kannattaisiko vähän tarkistella, minkälaisessa jengissä sitä hengataan vaikka siinä läheisessä leikkipuistossa?

Jos teini sanoo olevansa Maijalla, voihan sen kysyä vaikka whatsappissa Maijan äidiltä, meillä on ainakin teinien kavereiden ja heidän vanhempiensa yhteystiedot ja jutellaan meidän teineistä.

Eikö teininne kerro teille vaikkapa sydänsuruista tai tupakan poltosta? Kavereiden näpistelystä?
 
vierailija
Miten teinit saisivat missään yömyöhään luuhata? Kotiintuloajat ovat huolehtimista.

Luuhaavatko teininne ties missä? Kannattaisiko vähän tarkistella, minkälaisessa jengissä sitä hengataan vaikka siinä läheisessä leikkipuistossa?

Jos teini sanoo olevansa Maijalla, voihan sen kysyä vaikka whatsappissa Maijan äidiltä, meillä on ainakin teinien kavereiden ja heidän vanhempiensa yhteystiedot ja jutellaan meidän teineistä.

Eikö teininne kerro teille vaikkapa sydänsuruista tai tupakan poltosta? Kavereiden näpistelystä?
Ei tunnu kellonajasta olevan kiinni tämä homma ja tuntuu sattuvan ihan mihin aikaan vaan. Ei muuta kuin telkeätte lapset kotiin ettekä päästä ikinä ulos.
 
turkulainen..n
Tätähän ihmiset pelkäsi kun Pansioon otettiin parisataa aikamiestä spr:n tätien suojiin. Tälläkin palstalla joku pansiolainen työmatkalainen haukkui minut pystyyn kun kehtasin olla asiasta huolissani. Runosmäkeläiset haukuttiin pystyyn junteiksi sun muuta kun yhdessä vastustivat vokin perustamista vanhaan koulurakennukseen. Niitä hädänalaisia pikkulapsia (alle 10 v),ei kyllä juuri oo missään näkynyt, vaikka avosylin otettais vastaan ja autettais!!!

Nyt sitten on yksi lapsi raiskattu. Kysynpä vaan kuka helvetti tästä ottaa nyt vastuun? Minusta ei riitä että raiskaaja, myös niiden ihmisten pitäisi olla vastuussa jotka ovat päättäneet tämänkin miehen tänne ottaa ja antavat vapaana liikkua vaikka taustoista ei todennäköisesti tiedetä paskan vertaa.

Nyt alkaa kärsivällisyys ja ymmärrys loppua. Itselläkin on kaksi lasta, kuka meidän lapsia tulevaisuudessa suojelee ellei vanhemmat itse ala nyt vaatia päättäjiltä ja kaikenmaailman maailmanpelastajilta vastuuta sen suhteen, ketä meille tänne raijaavat maailmanrauhan nimissä. Jos tehdään kansanäänestys ja 90% kansasta sanookin että nyt rajat kiinni, niin millä oikeudella tää yksi 10% kävelee yli?
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Suvaitsevaisuuteni rajoja koetellaan kovasti. Suomaisen yhteiskunnan peruspilareita kuten naisten tasa-arvoista asemaa, turvallisuutta ja vapautta rikotaan törkeästi. Toivottavasti viranomaiset osaavat hoitaa asian tarpeeksi nopeasti ja tehokkaasti. Rooman valtakuntakin kaatui aikoinaan mm. kansainvaelluksiin ja barbaarien tekoihin. Jotenkin tuntuu, että koko Euroopalle on nyt käymässä samoin. Lähi-itä on tuotu meidän tykömme ja siitä saamme kuulla joka päivä ikävien suomalaisiin kohdistuvien rikosten muodossa. Toisaalta jokin käänne näyttää nyt tapahtuneen. Nyt ei mediakaan enää hyssyttele samalla tavalla. Vihervasureilta ei ole kommentteja kuultu, mutta suren kovasti niiden lasten puolesta, jotka yhteiskunta altistaa tämän kaltaiselle vaaralle. Turvapaikanhakijoiden omat yhteiskunnat ovat täynnä epätasa-arvoa, korruptiota, seksuaalista ahdistelua, raiskauksia, sotaa ja väkivaltaa. Mutta kaikilla hakijoilla ei näemmä tule se yksinkertainen asia mieleen, että he lähtevät etsimään turvallisempaa elämää, mutta jatkavat väkivaltaista käyttäytymistä täällä. Oma yhteiskunta on kuralla ja pilalla ja nyt halutaan pilata myös sivistyneidenkin valtioiden ja niiden ihmisten elämä.
 
vierailija
Miten teinit saisivat missään yömyöhään luuhata? Kotiintuloajat ovat huolehtimista.
Lapsilla on kouluun meno aamupimeän aikaan. Iltapimeällä on harrastuksia, kaveritapaamisia ja opiskelurientoja. Aika hyvin sinulla on asiat, jos sinulla riittää aikaa toimia kaikkien lasten esiliinana jokaisella reissulla. Minä en pysty kloonautumaan moneksi ja töissäkin pitää itse käydä.
 
vierailija
Lapsilla on kouluun meno aamupimeän aikaan. Iltapimeällä on harrastuksia, kaveritapaamisia ja opiskelurientoja. Aika hyvin sinulla on asiat, jos sinulla riittää aikaa toimia kaikkien lasten esiliinana jokaisella reissulla. Minä en pysty kloonautumaan moneksi ja töissäkin pitää itse käydä.
Tuossa tekstissä ei varmaan viitattu raiskauksiin, vaan noihin juttuihin missä kerrottiin alkoholin juonnista yms...
 

Yhteistyössä