Urputusta exästä..

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:
exänsä itse halusi elareiden uudelleen laskemista siinä toivossa, että ne pienenisivät, silti on varaa ostella uutta autoa jne.
Juuri näin.
Eli: niin kauan kun exäsi pystyy hankkimaan itselleen yhtään mitään omaa, niin hänen pitää sitä enemmän pystyä maksamaan elareitakin?
Mistäpä näin päättelet? Voin veikata et lähellekään kaikilta teiltä tuskin löytyy kotoo, niitä mitä mun exältä löytyy sika isosta telkkarista luxus luokan huonekaluihin..
Nin? MITÄ V***UA SITTEN??? Niin kauan kun se on neitte ostanut, itte maksanut eikä varastanut niin se ei kuulu sulle pjaskan vertaa, koska on kuitenkin elaritkin maksanut eikä lapses näe nälkääkään -.

Sun oma kateutes ei ole syy exän maksaa isompia elareita.[/quote]

Mun kateus tuskin paistas sinne asti jos kade olisin?!?!?!?!?!?!?
Mistä sä nyt revit mun kateudesta tarviis maksaa!!!
Vittu te jotkut olette tyhmiä.
 
!
Siis miksi ihmiset nykyään niin helposti eroaa? Tässähän sen taas näkee: äiti vihaa isää ja sen nykyistä naisystävää, isä vihaa äitiä! Missä on lapsen etu ja kuka sitä ajattelee? Kaikki vain ajavat omaa etuaan! Eikö olisi kannattanut ajatella tätä ennen kuin aloitte lapsia tekemään Maxmillian??
 
Tulin tänne vinkumaan omasta elämäni pienestä itusesta.
Exäni elareista.
Teidän ei ollut tarkoitus verrata mun saamia elareita siihen mitä teidän ex juoppo sohvaperuna ukot maksavat (jos edes maksavat elleivät tulisi vaan suoraan kaupungilta).
Jos kyse olisi siitä millä elättäisin tms exän ja mun yhteiset lapset, niin se tuskin olisi tuo 400e.
Mut kun ei ole.
Kyse on siitä, että en pidä siitä, että hän (ex) on aina karsimassa lasten menoista.
 
harmooo
Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
varmaanki ihan lainarahalla osti tuon autonsa... ja ihan ok asia..
exän ja maxin ois varmaan viisaampi puida asiaa ihan siellä omissa oloissaan, eikä täällä missä kukaan ei oikeesti tiedä asioista mitään muutaku sen mitä maxi puhuu.... niin tai voisko se exä tulla kans tänne kertoon omaa mielipidettään... ja nyxä vois sitten antaa välikommenttii halutessaan... ja exän nyxä vois kans, jos exällä on nyxää.... tai onhan sillä, i know.
Voishan ne muttei ne haluu. Pitävät tätä palstaa juoru ämmien paikkana. Ja joo, ollaan puitu tätä asiaa exän kans.
niinhän tääonkin juoruämmien palsta. ja huomion kipeitten akkojen vuodatus paikka... juoruta muista pahaa... muitten elämästä ja rahan käytöstä. kun itsellä ei ole...
 
Alkuperäinen kirjoittaja !:
Siis miksi ihmiset nykyään niin helposti eroaa? Tässähän sen taas näkee: äiti vihaa isää ja sen nykyistä naisystävää, isä vihaa äitiä! Missä on lapsen etu ja kuka sitä ajattelee? Kaikki vain ajavat omaa etuaan! Eikö olisi kannattanut ajatella tätä ennen kuin aloitte lapsia tekemään Maxmillian??
No joo taas!!
Mistä oot saanu päähäs meidän vihaavan toisiamme??
Ja tähän asti mä oon ollu lasten puolesta ajattelija ja hyvin on toiminut.
Ja mitä sä tiedät mun exän "nyxästä"? Sori he eros, vaikka yritin puhua järkeä exäni päähän!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:
exänsä itse halusi elareiden uudelleen laskemista siinä toivossa, että ne pienenisivät, silti on varaa ostella uutta autoa jne.
Juuri näin.
Eli: niin kauan kun exäsi pystyy hankkimaan itselleen yhtään mitään omaa, niin hänen pitää sitä enemmän pystyä maksamaan elareitakin?
Mistäpä näin päättelet? Voin veikata et lähellekään kaikilta teiltä tuskin löytyy kotoo, niitä mitä mun exältä löytyy sika isosta telkkarista luxus luokan huonekaluihin.. [/quote]

Anteeks mutta sou?? :eek: Sulleko ne vermeet ois pitäny ostaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmooo:
Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
varmaanki ihan lainarahalla osti tuon autonsa... ja ihan ok asia..
exän ja maxin ois varmaan viisaampi puida asiaa ihan siellä omissa oloissaan, eikä täällä missä kukaan ei oikeesti tiedä asioista mitään muutaku sen mitä maxi puhuu.... niin tai voisko se exä tulla kans tänne kertoon omaa mielipidettään... ja nyxä vois sitten antaa välikommenttii halutessaan... ja exän nyxä vois kans, jos exällä on nyxää.... tai onhan sillä, i know.
Voishan ne muttei ne haluu. Pitävät tätä palstaa juoru ämmien paikkana. Ja joo, ollaan puitu tätä asiaa exän kans.
niinhän tääonkin juoruämmien palsta. ja huomion kipeitten akkojen vuodatus paikka... juoruta muista pahaa... muitten elämästä ja rahan käytöstä. kun itsellä ei ole...
Mun ei exästä tarvitse juoruta. Tietää mun roikkuvan täällä. :p
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä