Upea kaunotar! Ei uskoisi, että Suomesta löytyy tällaisia kaunottaria!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä vasta ihan pari päivää sitten aloin katsoa nettiteeveestä tämän vuoden maajusseja. Ja totesin, että en mä ehkä sittenkään ole Universumin kamalin vanha kurppa :D Jouni olisi voinut olla mulle just se lutumussukka, jonka pihassa olisin voinut kasvattaa luomukanoja B)

No en minäkään mielstäni ilman meikkiä, siivoustöiden jälkeen tukka rasvaisena ja naama kiiltävänä tuosta kuvakulmasta olisi kaunis.

Sensijaan. Tukka hyvin, meikkiä ja hymyä :D On mua moni kauniiksi kehunut, että kyllä sitä voi ihmienn olla aikamoinen kameleontti tilanteesta riippuen :D

Niin eikä hänellä ole studiomeikkejä naamassa, ilme on jokseenkin apaattinen, ainski tuolla hetkellä, mutta huomatkaa hampaat, tosi valkoiset ja terveen näköiset :)

olen muuten nähnyt eräästä sukulaisnaisesta (hän todella hyvännäköinen nainen) myös valokuvan jossa näyttää jokseenkin voimakkaasti luotaantyöntävältä, se on ihan kuvakulmasta, ilmeestä, hetkestä kiinni.

Tostakin muijasta sais oikein repäsevän näkösen. Ihan perusnaiselta näyttää. Ap katsoo liikaa jenkkisarjoja.

Yhteistyössä