UNISTA !?!?!?!?!?!?!?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yök
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yök

Vieras
Mä oon nyt kolme kertaa nähnyt unta että joku tuntematon mies ( joka kerta erinäköinen mies) haluaa raiskata mut, ja mä t-a-p-a-n hänet! Kahdella ekalla kerralla se tapahtui autossa, miehet aina ajoivat johki tuntemattomaan paikkaan, ja kun yritti käydä käsiksi mä onnistuin tappamaan heidät, ja siis näen sen tappo kohdan ihan selvänä ! Kahtena ekana kertana olin tosi järkyttynyt tollasista unista. Viime yönä näin sit et joku mies ajoi mua takaa ja yritti raiskata, mä sain jostain lasi pullon ja huitasin tätä päähän, sit siinä unessa muistin kuinka ennenkin oon tappanut ne kaks miestä, miten helppoa se silloin oli ja taas tapoin tämän miehen, samalla tapaa kun kaksi edellistäkin !

HYII! Osaako joku oikeesti kertoo mitä toi voi tarkottaa????? :(

stressiä tai jotain pelkoa?
itsekkin näen todella paljon unia ja yleensä ne tulevat jotenkin alitajunnasta. oletko esim. lukenut lehdestä jotain raiskaus juttuja? voi olla että pelkäät asiaa, se jää alitajuntaasi ja kertaat sitä unissa. ensimmäisen unen jälkeen olet miettinyt unta ja se on jäänyt alitajuntaan, joten uni toistaa itseään. näin minullekkin välillä käy.
löytyy unikirja, hetki pieni

Alkuperäinen kirjoittaja uninen:
stressiä tai jotain pelkoa?
itsekkin näen todella paljon unia ja yleensä ne tulevat jotenkin alitajunnasta. oletko esim. lukenut lehdestä jotain raiskaus juttuja? voi olla että pelkäät asiaa, se jää alitajuntaasi ja kertaat sitä unissa. ensimmäisen unen jälkeen olet miettinyt unta ja se on jäänyt alitajuntaan, joten uni toistaa itseään. näin minullekkin välillä käy.
löytyy unikirja, hetki pieni

Mä nään kans joka yö melkein unta, mutta en mä ennen tollaisia unia ole nähnyt, voi kiitos jos jaksat unikirjasta katsoa :)

tjoo, veikkaisin että joku pelko sulla on jostain tapahtumasta/ihmisestä alitajunnasta, tai sitten todella joku jopa juonii sun selän takana. tai sitten oot vaan jostain nähnyt/kuullut tuohon viittaavaa ja ne ovat jääneet mieltä vaivaamaan.

veikkaisin että tuo 'jonkun tappaminen' merkkaisi sitä, että oli mikä oli, kyseisen asian onnistut selättämään ja se tulee päätökseen. uusi alku.

mutta en mä mikään muitten unien tulkitsija ole, enemmänhän tossa merkkaa kaikki pienet yksityiskohdat joita ei tule ilmi =) lue symboliikkaa jos jää vaivaamaan!

raiskaus = tulet luomaan hyvän ja kestävän parisuhteen
mies = alaston mies tietää rakastuneille onnen aikaa. yksinäisille naisille uni lupaa pitkäaikaisen miesystävän kohtaamista. jos kohtaat miehen alusvaatteisillaan, kuulet jostain tuttavastasi kaksimielisiä juttuja.
auto = henkilöauton näkeminen enteilee rahanmenoa tai huolia. jos henkilöauto on uusi, varo tekemästä turhia ostoja, vanha ja rikkinäinen auto taas kertoo, että joudut taloudellisiin vaikeuksiin. mikäli henkilöauto on tyhjä, työsi onnistuu. kun näkemäsi auton väri on punainen, uni tahtoo varoittaa sinua vaarasta. vaaleanväriset autot tietävät huvimatkoja, mutta musta auto kertoo että saat kutsun hautajaisiin. kuorma-auto lupaa sinulle työnteliästä aikaa, kun taas linja-auto paljastaa, että vastuusi on sinulle rasite. matkailuvaunu enteilee, että menetät huvitellessasi rahaa turhuuteen. jäteauto ilmaisee, että sinun tulisi unohtaa menneet harmit. jos itse ajat ruumisautoa, saat tuloja väliaikaisesta työstäsi, mutta toisen ajaessa ruumisautoa, kuulet jonkun ihmisen sairaudesta. kun ruumisautossa on valkoinen arkku, sinulla on odotettavissa perhejuhlia. autojonon kohtaaminen viestittää sinulle harmeista jollain matkallasi. kun koet hierovasi autokauppoja jonkun henkilön kanssa, sinun pitäisi tarkemmin harkita suunnittelemiasi hankintoja. autokolari ilmaisee sinun tulevan osallistumaan erääsee hauskaan tilausuuteen. autoilijasta uneksiminen kuvaa, että vastuusi näyttää kasvavan.
takaa-ajo = jos tunnet itse olevasi takaa-ajettuna, tehtäviesi laiminlyöminen kaivertaa mieltäsi
pullo = täysi pullo lupaa, että jotakin hyvää tulee sinulle tapahtumaan, mutta tyhjä pullo enteilee riitaa kotioloissa. rikkinäinen pullo kertoo erimielisyydestä sisarusten kesken. jotain alkoholia sisältänyt pullo kuvastaa riitoja avioliitossa. viinapullon näkeminen tulkitaan myös huonon sään enteeksi.

toivottavasti tuosta oli jotain apua :)

Yhteistyössä