näkeekö muut yhtä pelottavia unia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uskaltaako täs pian mennä nukkumaan edes.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uskaltaako täs pian mennä nukkumaan edes.

Vieras
Mä oon nyt nähnyt kaks kertaa kuukauden sisällä unta, että oon ollut vieraan miehen (eka oli taxi kuski ja nyt viime yönä oli mun asiakas ) kyydissä, molemmilla kerroilla ovat vieneet mut "samaan paikkaan" johki tuntemattomalle syrjäseudulle ja yrittänyt raiskata mut. Kun koetan paeta autosta, ovet ovat lukossa ja lopuksi t-a-p-a-n tämän miehen :o molemmilla kerroilla näin vielä oikeen kuinka tapoin... Sen jälkeen pääsen autosta karkuun ja olen ihan hysteerinen..
PELOTTAVAA :(

Osaako joku kertoa mitä tälläset unet voi kertoa?

Alkuperäinen kirjoittaja Aava-Maria:
Mun unet on tyyliin "lähden bilettämään pitkästä aikaa mutta hups...housut jäi kotiin ja palaan hakemaan housuja mutta jumitun AINA matkalla kotiin enkä koskaan pääse takaisin bileisiin,en koskaan!!!! :'(

hehh mä nään usein että lähden johonkin etelään tms. mutta en koskaan pääse sinne asti.. viim. lentokoneessa sit herään :D

viime aikoina olen nähnyt ahdistavia unia, ekassa tapoin äitini ja hautasin lattian alle. Toisessa unessa tapoin 2 ystävääni ja PALOITTELIN heidät....kyllä mielessä on käynyt et olenkohan sekoomassa mutta toisaalta unet on vaan unia B)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olisko toi jotain tukahdutettua aggressiota? Onko sut raiskattu joskus tai yritetty raiskata? Älä ota asiaa niin vakavasti, unihan se vaan oli :)

Ei ole eikä ole yritetty ! Onneksi! Ja mitään kauhu elokuvia tms en ole katsonut vuosiin, koska tiedän että ne aiheuttaa painajaisia..

Tiedän että unet ovat unia, mutta silti vähän pelottaa tuollaiset unet :s

ei seksiin viittavia unia mutta enemmän realistisia: esim. ollaan pidetty illalla kuistin ovea auki että saadaan yöksi asunto viileämmäksi niin näen unta jossa kuistilta on madellut kyy sisälle lämmön perässä ja luikertelee kuopuksen sänkyyn :(
sitten kun herään joudun varmuuden vuoksi käymään tarkistamassa sängynaluset ym. ettei siellä vain mitään ole...

Yhteistyössä