V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Unipuu:Varmaan monella on homeongelma, joka on erehtynyt ottamaan vaneripohjan. Jo vuosikymmeniä sitten lastensänkyihin porattiin vaneripohja täyteen reikiä. Ihminen hikoaa patjan läpi useita desejä, jopa litran-pari, yön aikana. Vaihda sänkyyn sälerimoista koottu pohja. Eräs huonekalukauppa sanoi meille, ettei vaneripohjaa kannata laittaa ko. sänkyyn eikä sitä ollut saatavillakaan ehkä tuon ongelman vuoksi. Rimapohjan saa tilattua tehtaalta eikä maksa paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Aamulla kävin tsekkaamassa ja alasängyn patjassa ei näy mitään hometta.
Arvatkaa vaan paljonko ällöttää ja kyllä se on sellanen juttu että eihän tuota sängynpohjaa mitään puhkomaan voi itse alkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu:Sälepohjia saa tohon sänkyyn alle 20 euroa esim. Ikeasta!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu:Sälepohjia saa tohon sänkyyn alle 20 euroa esim. Ikeasta!!!!
Pitää hankkia sellanen jahka tästä joskus pääsee ikeaan asti. Vituttaa kyllä että helvetin kallis sänky kyseessä eikä edes pohja oo oikeanlainen. Laitoin palautettakin jo valmistajalle.
Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu:Sälepohjia saa tohon sänkyyn alle 20 euroa esim. Ikeasta!!!!
Pitää hankkia sellanen jahka tästä joskus pääsee ikeaan asti. Vituttaa kyllä että helvetin kallis sänky kyseessä eikä edes pohja oo oikeanlainen. Laitoin palautettakin jo valmistajalle.
Kyllä siihen sänkyyn sen hengittävän sälepohjankin saa, kaikki eivät sitä vain halua. Se on ihan yleisesti tiedossa ettei tuo umpi pohja ole hengittävä, siksi sen kanssa suositellanakin kunnon tuuletusta aika-ajoin. Ei se valmistajan vika ole jos patjan tuuletuksesta ei ole huolehdittu.
Alkuperäinen kirjoittaja näinpä:Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu:Sälepohjia saa tohon sänkyyn alle 20 euroa esim. Ikeasta!!!!
Pitää hankkia sellanen jahka tästä joskus pääsee ikeaan asti. Vituttaa kyllä että helvetin kallis sänky kyseessä eikä edes pohja oo oikeanlainen. Laitoin palautettakin jo valmistajalle.
Kyllä siihen sänkyyn sen hengittävän sälepohjankin saa, kaikki eivät sitä vain halua. Se on ihan yleisesti tiedossa ettei tuo umpi pohja ole hengittävä, siksi sen kanssa suositellanakin kunnon tuuletusta aika-ajoin. Ei se valmistajan vika ole jos patjan tuuletuksesta ei ole huolehdittu.
Vikahan ei tietysti voi olla hikoilevassa lapsessa tai jossain jyskin `ykkös´laadun patjassa.Miksi ostaa kallis sänky ja joku halpis patja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja näinpä:Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu:Sälepohjia saa tohon sänkyyn alle 20 euroa esim. Ikeasta!!!!
Pitää hankkia sellanen jahka tästä joskus pääsee ikeaan asti. Vituttaa kyllä että helvetin kallis sänky kyseessä eikä edes pohja oo oikeanlainen. Laitoin palautettakin jo valmistajalle.
Kyllä siihen sänkyyn sen hengittävän sälepohjankin saa, kaikki eivät sitä vain halua. Se on ihan yleisesti tiedossa ettei tuo umpi pohja ole hengittävä, siksi sen kanssa suositellanakin kunnon tuuletusta aika-ajoin. Ei se valmistajan vika ole jos patjan tuuletuksesta ei ole huolehdittu.
Vikahan ei tietysti voi olla hikoilevassa lapsessa tai jossain jyskin `ykkös´laadun patjassa.Miksi ostaa kallis sänky ja joku halpis patja![]()
Sori mutta patja ei kyllä ole mikään paska. Maksoikin melkein satasen kipaleelta.
Alkuperäinen kirjoittaja nii:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja näinpä:Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu:Sälepohjia saa tohon sänkyyn alle 20 euroa esim. Ikeasta!!!!
Pitää hankkia sellanen jahka tästä joskus pääsee ikeaan asti. Vituttaa kyllä että helvetin kallis sänky kyseessä eikä edes pohja oo oikeanlainen. Laitoin palautettakin jo valmistajalle.
Kyllä siihen sänkyyn sen hengittävän sälepohjankin saa, kaikki eivät sitä vain halua. Se on ihan yleisesti tiedossa ettei tuo umpi pohja ole hengittävä, siksi sen kanssa suositellanakin kunnon tuuletusta aika-ajoin. Ei se valmistajan vika ole jos patjan tuuletuksesta ei ole huolehdittu.
Vikahan ei tietysti voi olla hikoilevassa lapsessa tai jossain jyskin `ykkös´laadun patjassa.Miksi ostaa kallis sänky ja joku halpis patja![]()
Sori mutta patja ei kyllä ole mikään paska. Maksoikin melkein satasen kipaleelta.
satasen patja ykkösluokkaa...