Kenellä käytössä lattiasänkynä Unipuu-sänky???? apuja

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unipuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Unipuu

Vieras
Onko tuo Unipuu-sänky liian matala yksinään lattialla ilman mitään parviosia? Ajattelin lähinnä että jos tuo sängyn ostaa parvikäyttöön, niin voiko se muuttaa aikuisen ihmisen kotiin aikuisen ihmisen sängyksi yksinään lattialle sijoitettavaksi? Mittojen mukaan siinä on vain 20cm tyhjää tilaa sängyn alla... Haluaisin ostaa sängyn, jossa on toimivuutta puoliparvesta kokoparveen ja loppujen lopuksi vaikka opiskeluasuntoon asti.
 
Meillä on kaksin kappalein käytössä. Ennen oli kerrossänkynä ja nyt kun lapset ovat jo teini-iässä, niin ovat erillisinä. Ei ole ollut mitään ongelmaa. Ainut ongelma on jos sängyn alle putoaa jotain, niin on melko hankala ryömiä sängyn alle. Mahdun kuitenkin, vaikka olen suht iso kokoinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on kaksin kappalein käytössä. Ennen oli kerrossänkynä ja nyt kun lapset ovat jo teini-iässä, niin ovat erillisinä. Ei ole ollut mitään ongelmaa. Ainut ongelma on jos sängyn alle putoaa jotain, niin on melko hankala ryömiä sängyn alle. Mahdun kuitenkin, vaikka olen suht iso kokoinen.

Eli mielestäsi Unipuu sängyt sopivat ihan vaikkapa nuoren miehen opiskelijaboxiin ilman että näyttävät lastenhuoneesta ryöstetyiltä? Nämä on vaikeita hahmottaa, kun joudun vain kuvista katselemaan. Aion siis tilata nettikaupasta.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Unipuu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on kaksin kappalein käytössä. Ennen oli kerrossänkynä ja nyt kun lapset ovat jo teini-iässä, niin ovat erillisinä. Ei ole ollut mitään ongelmaa. Ainut ongelma on jos sängyn alle putoaa jotain, niin on melko hankala ryömiä sängyn alle. Mahdun kuitenkin, vaikka olen suht iso kokoinen.

Eli mielestäsi Unipuu sängyt sopivat ihan vaikkapa nuoren miehen opiskelijaboxiin ilman että näyttävät lastenhuoneesta ryöstetyiltä? Nämä on vaikeita hahmottaa, kun joudun vain kuvista katselemaan. Aion siis tilata nettikaupasta.

Omasta mielestäni lastensängyn näköisiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Alkuperäinen kirjoittaja Unipuu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on kaksin kappalein käytössä. Ennen oli kerrossänkynä ja nyt kun lapset ovat jo teini-iässä, niin ovat erillisinä. Ei ole ollut mitään ongelmaa. Ainut ongelma on jos sängyn alle putoaa jotain, niin on melko hankala ryömiä sängyn alle. Mahdun kuitenkin, vaikka olen suht iso kokoinen.

Eli mielestäsi Unipuu sängyt sopivat ihan vaikkapa nuoren miehen opiskelijaboxiin ilman että näyttävät lastenhuoneesta ryöstetyiltä? Nämä on vaikeita hahmottaa, kun joudun vain kuvista katselemaan. Aion siis tilata nettikaupasta.

Omasta mielestäni lastensängyn näköisiä.

Johtuuko juuri siitä mataluudesta? Ei design varmasti olekaan huippua, mutta olisi ihan kiva, että käyttöä voisi olla opiskelijakämppään asti.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Unipuu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on kaksin kappalein käytössä. Ennen oli kerrossänkynä ja nyt kun lapset ovat jo teini-iässä, niin ovat erillisinä. Ei ole ollut mitään ongelmaa. Ainut ongelma on jos sängyn alle putoaa jotain, niin on melko hankala ryömiä sängyn alle. Mahdun kuitenkin, vaikka olen suht iso kokoinen.

Eli mielestäsi Unipuu sängyt sopivat ihan vaikkapa nuoren miehen opiskelijaboxiin ilman että näyttävät lastenhuoneesta ryöstetyiltä? Nämä on vaikeita hahmottaa, kun joudun vain kuvista katselemaan. Aion siis tilata nettikaupasta.

Sopii. Hiukan on normaalia matalampi, mutta ei häiritsevästi. Yleensä opiskelijat eivät ole ronkeleita kalustuksen suhteen, joten luulisi kelpaavan. Oma poika ei ainakaan ole valittanut vaikka on jo miltei 190 cm. Itselleni kelpaisi myös sängyksi, jos yksittäinen sänky olisi riittävä.
 
Meillä on kerrossängynä tällä hetkellä, mutta on ollut pelkästään yksinäänkin. On ehkä hieman matala, mutta sen takia mekin ne ostimme että on käyttöä pitkän aikaa! Ei liian matalia esim. opiskelijalle!
 

Similar threads

Yhteistyössä