unihäiriöt ja muut...kapseleistako apua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tupukkaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tupukkaliini

Uusi jäsen
20.04.2006
20
0
1
Mulla 1v10kk neljäs lapsi, jonka synnytyksen jälkeen olen siis ruennut kärsimään unihäiriöistä; heräilen 2-5 krt yössä ilman syytä (joskus kylläkin jalkakipuja), kuukautisten aikana aina nykyään 1 pv migreeniä (ei ole ollut ennen), haluttomuutta, tiputteluvuotoa ennen menkkoja, ja muutenkin kärsin pms-oireista ennen menkkoja..........MIKÄHÄN AVUKSI LÖYTYISI???? OISIKO LUONTAISTUOTTEISTA APUA??? Imetän vielä lastani joten mitkään semmoiset rohdot ei käy.... kävin juuri lekurissa kuulemassa verikokeiden tulokset joista ei käynyt mitään ilmi, siis ei syytä oireisiin...hormoonit ja kilpirauhaset kunnossa.
oishan tuo kiva olla useammínkin hyvällä päällä kuin vain muutamana päivänä kuussa ja ennenkaikkea ei olisi nuita ylimääräisiä kipuja..
Nyt kanssasisaret, auttakaa jos voitte, ideoita otetaan vastaan!!!
Ihanaa syksyä kaikille tasapuolisesti!!!!!!!!!

Oletko kokeillut melatoniiinia? Se ei ole lääke varsinaisesti. Elimistö tuottaa sitä ihan itse, liian pienet määrät sitä taas aiheuttaa unettomuutta, se on ns. pimeä hormoni.

Itse nappailen niitä välillä kun tuntuu ettei uni tule tai se on ollut liian kevyttä. Suomessa saa näitä vain lääkärin määräyksellä, muualla maailmassa niitä popsimaan ihan kuin vitamiinia..

..Nukkuu hyvin ja sikeämmin, ehdottomasti kannattaa kokeilla. Kannattaa myös googlettaa kaikki tutkimustulokset siitä. Eli lähinnä terveysvaikutukset jotka ovat positiivisia..

Yhteistyössä