UNIAIKA

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Minä olen jättämässä palstailun reilusti vähemmälle, jos sinusta ei kuulu enää. Kesällä juteltiin pitkästä aikaa tasan yhden kerran ja sen jälkeen katosit kuin kaasupilvi saharaan. Mitä peliä oikein pelaat? Luuletko olevasi ovela ja pystyväsi jekuttamaan minua vielä pitkään lapsellisilla tempuillasi... Hehe, siinä kyllä epäonnistuit. Voin lopettaa palstailun vaikka tähän iltaan, etkä kuule minusta enää koskaan! Olen miettinyt asiaa kesän, ja se alkaa vaikuttaa oikealta ratkaisulta. :devil:
 
vierailija
Minä olen jättämässä palstailun reilusti vähemmälle, jos sinusta ei kuulu enää. Kesällä juteltiin pitkästä aikaa tasan yhden kerran ja sen jälkeen katosit kuin kaasupilvi saharaan. Mitä peliä oikein pelaat? Luuletko olevasi ovela ja pystyväsi jekuttamaan minua vielä pitkään lapsellisilla tempuillasi... Hehe, siinä kyllä epäonnistuit. Voin lopettaa palstailun vaikka tähän iltaan, etkä kuule minusta enää koskaan! Olen miettinyt asiaa kesän, ja se alkaa vaikuttaa oikealta ratkaisulta.
Jätä se SIKA!
 
  • Surullinen
Reactions: -Tosiystävä-
vierailija
Minä olen jättämässä palstailun reilusti vähemmälle, jos sinusta ei kuulu enää. Kesällä juteltiin pitkästä aikaa tasan yhden kerran ja sen jälkeen katosit kuin kaasupilvi saharaan. Mitä peliä oikein pelaat? Luuletko olevasi ovela ja pystyväsi jekuttamaan minua vielä pitkään lapsellisilla tempuillasi... Hehe, siinä kyllä epäonnistuit. Voin lopettaa palstailun vaikka tähän iltaan, etkä kuule minusta enää koskaan! Olen miettinyt asiaa kesän, ja se alkaa vaikuttaa oikealta ratkaisulta.
Itse et ole vastannut minulle mitään. et vastannut kun laitoin sinulle yv:tä.
 
  • Vihainen
Reactions: -Tosiystävä-
vierailija
Minä olen jättämässä palstailun reilusti vähemmälle, jos sinusta ei kuulu enää. Kesällä juteltiin pitkästä aikaa tasan yhden kerran ja sen jälkeen katosit kuin kaasupilvi saharaan. Mitä peliä oikein pelaat? Luuletko olevasi ovela ja pystyväsi jekuttamaan minua vielä pitkään lapsellisilla tempuillasi... Hehe, siinä kyllä epäonnistuit. Voin lopettaa palstailun vaikka tähän iltaan, etkä kuule minusta enää koskaan! Olen miettinyt asiaa kesän, ja se alkaa vaikuttaa oikealta ratkaisulta.
No ei ole mikään ihme että lopetti palstailun kun ottaa huomioon miten sinä ja trolliystäväsi häntä kohtelitte.
 
  • Surullinen
Reactions: -Tosiystävä-

Yhteistyössä