vierailija
Antakaa anteeksi vakavat aivovammaniHyi olenpa taas törkeä.
Antakaa anteeksi vakavat aivovammaniHyi olenpa taas törkeä.
Voi vitsi....Katso tosis mitä tämä ilkeistä ilkein trolli on nyt tehnyt toiseen ketjuun
Esiintyy sinuna ja minuna ja kiusaa sinua. Tunnetko ketään psykiatria, että saadaan se hoitoon?
Terv
Se alkuperäinen ja eka m-h
Tunnustan olen huijari-päpäpä -trolli
Tunnustit. hyvä.minä päpä laitoin taas Tosiksen nimissä ilkeilyjä muualle
en saa unta kaaliin koska minulla ei ole kaaliaOletko nukkunut yhtään yöllä?
Trollit eivät nuku yölläOletko nukkunut yhtään yöllä?
Ei trolli nyt ehdi kun pitää k-iusata täälläMene lepäämään Makaa vaikka sohvalla tai sängyllä. Juo lämmittävä teekupillinen ja haukkaa jotain ruokaa. Se voi saada unen tulemaan. Sinun pitää koittaa levätä ja nukkua
Ei voi härnätä/kiusata, jos täällä ei ole ketään sopivaa palstailemassaEi trolli nyt ehdi kun pitää k-iusata täällä
Minäkin poistun tosi jänniin hommiin Tosis. Meitä kiusaava matkija saa jäädä yksin potkupuvussaan riehumaanHyviä unia!
Nähdään myöhemmin
Alkaa jo kyllästyttämään nämä sinun matkimiset... Tosis kyllä tietää kuka minä olen eikä mene jekkuunMinäkin poistun tosi jänniin hommiin Tosis. Meitä kiusaava matkija saa jäädä yksin potkupuvussaan riehumaan
Kerron ystäväiseni yksärillä mitä tein, rekisteröidyn joskus
Otan sinut illalla turvallisesti kainalooni.
Hali-pusi
Terv. Se alkuperäinen h-m
(tämän jälkeen kaikki on trollin tekstejä minun nimissä, kyllä se tulee kateelisena tänne taas. Kirjotan vasta myöhään illalla)
Tosis, täällä olen minä, se joka keksi nikin muiskis-huiskis.
Tuo viesti ei ollut minulta, tuo ilkeä trolli kiusaa ja yrittää esiintyä minuna koko ajan, toivottavasti et mene lankaan. Voit laittaa minulle yv:tä jos asia askarruttaa.Kiitos viesteistä Muiskis-Huiskis Vai oliko se sittenkin Huiskis-Muiskis
Sain vasta äsken touhut valmiiksi tältä päivältä. Aamulla minulla on taas aikainen herätys, joten pitää laittaa tavarat kasaan huomista varten.
Sopiiko, että vastaan viesteihin paremmin huomenna?
Nyt toivotan vain muiskuisaa yötä! Nähdään!
Kiitos Huisku!
Jutellaan lisää huomenna. Tulen kotiin iltapäivällä, viimeistään 15. jälkeen.
Kiitos Huisku!
Jutellaan lisää huomenna. Tulen kotiin iltapäivällä, viimeistään 15. jälkeen.
Voi Tosis, se ilkeä trolli rekisteröi uuden matkimisnikin minusta. Alkuperäisestä. Se 9317 oli minun, nyt huiskiksena kirjoittamana.
Sen jälkeen tuli trolli. Sinulla voisi olla epäilys kuka tuo trolli on joka haluaa kiusata varsinkin sinua ja sitten niitä jotka ottavat ja kirjoittelevat sinulle
Luulen että me molemmat tiedetään kuka se on, vink vink
RU HA HAAOletko jo unohtanut sydiksen?
bU HA HAA
JÄIT KIINNI PÄ PÄ PÄ TROLLI
väkivaltaa ja ainaista uhoaMä vedän tosista pataan kun se ei usko. olen aito M-h ja h-m.