Trollipena feat. m-h
No miksi sä hämäsit ja sanoit niin että jutellaan huomenna lisää ihankuin tänäänkin olisitte jutelleet. Kässäätkö?Sydistä ei ole näkynyt tänään. On varmaan kiireitä
No miksi sä hämäsit ja sanoit niin että jutellaan huomenna lisää ihankuin tänäänkin olisitte jutelleet. Kässäätkö?Sydistä ei ole näkynyt tänään. On varmaan kiireitä
Jos Sydis käy palstalla illalla, yöllä tai aamulla, niin huomaisi viestini ja tietäisi sitten, että seuraavana päivänä nähdään ja jutellaan.No miksi sä hämäsit ja sanoit niin että jutellaan huomenna lisää ihankuin tänäänkin olisitte jutelleet. Kässäätkö?
Sinä se täällä hu-ijaat ja ki-usaat kaikkia rekisteröityneitä käyttäjiä.Varo Tosis uutta huijarinikkiä m-h ja h-m ne on samalla ilkimyksellä molemmat
kiusaa ja huijaa sinua
Kuka olet?Varo Tosis uutta huijarinikkiä m-h ja h-m ne on samalla ilkimyksellä molemmat
kiusaa ja huijaa sinua
Se on joku ki-usaaja ja pahan puhujaKuka olet?
Hm... minusta se vaikutti ihan harmittomalta. No, täytyy olla varuillaanSe on joku ki-usaaja ja pahan puhuja
Ilk.eä tro.lli
No jos se koko ajan hilluu täällä ja kiekuu varo sitä varo tätä. Ja h-aukkuu rekisteröityneitä käyttäjiä. Ei ole ihan normaaliaHm... minusta se vaikutti ihan harmittomalta. No, täytyy olla varuillaan
Mistä jutellaan?Jutellaanko muista asioista? Olen juuri kahvilla
Anteeksi, että tuli hiljaista. Olin lepäämässä sängyssäMistä jutellaan?
Tee huiviin ja sitten ulos. On taas höntti oloAnteeksi, että tuli hiljaista. Olin lepäämässä sängyssä
Minun tekisi mieli lähteä ulkoilemaan ja piristymään. Voitaisiin jutella sen jälkeen jostain.
olen mutta tee är olli on tuo jonka kanssa keskusteletHm... minusta se vaikutti ihan harmittomalta.
Niin. Älä kuuntele tuota ilkimystä. Väsyttävää ja typerää kun pitää kaikista ajatella pahaa ja kiu-sata. Keskitytään me Tosis vaan hyviin juttuihin.Rauhoitutaan nyt Huisku on ok-tyyppi
TattistaNiin. Älä kuuntele tuota ilkimystä. Väsyttävää ja typerää kun pitää kaikista ajatella pahaa ja kiu-sata. Keskitytään me Tosis vaan hyviin juttuihin.
Menet niin helppoon tosis Siksi ystäväsi on nyt entinen ystäväsiTattista
Keskity sinä vain tärkeimpiin ystäviisi ja rakkaisiin. Anna trollien olla.Nyt oikeasti rauhoitutaan ja eletään sovussa! Ei tätä valitusta jaksa kuunnella enää.
Julistan rauhan ketjuun!
Rauhoitutaan ja varotaan kaikki varsinkin ketunhäntää kainalossaan huiskivaa ja rupikonnia muiskivaa trolliaNyt oikeasti rauhoitutaan ja eletään sovussa! Ei tätä valitusta jaksa kuunnella enää.
Julistan rauhan ketjuun!