Muiskis, ruiskisKylläpä kello on taas paljon Täytyy kömpiä petiin nukkumaan. Sydiksen kainalossa on ehkä tilaa
Hyvää yötä ja yömuiskuja
Muiskista huiskista trolliseniMuiskis, ruiskis
Teillä on ollut monet bänet jo
Nyt vaikuttaa lopulliselta
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm nnnuuuuhhhhhMuiskista huiskista trolliseni
Koitan lepytellä Sydistä Katsotaan miten käy
Mennään nyt nukkumaan. Saat tulla jalkopäähän.
Kauniita unia!
Huomiseen!
Rullaati-muiskuti rallaa Olisin halunnut jakaa sen teehetken kanssasiMuiskutirallaa!
Tulin jokin aika sitten takaisin kotiin. Aamulla olin touhuamassa
Keitin juuri teekupillisen
Muiskuja
Älä usko Tosis,tämä trolli matkii minua ja ilkeilee.Rullaati-muiskuti rallaa Olisin halunnut jakaa sen teehetken kanssasi
m-h
ps Taas tuo g-trolli tuli tänne apinoimaan nikkiäni 11 min sitten, kun se ei keksi itse mitään, ehkä ylläpito reagoi siihen taas
Kyllä ylläpito tuollaisen k-iusa-ajan poistaaRullaati-muiskuti rallaa Olisin halunnut jakaa sen teehetken kanssasi
m-h
ps Taas tuo g-trolli tuli tänne apinoimaan nikkiäni 11 min sitten, kun se ei keksi itse mitään, ehkä ylläp-ito reagoi siihen taas
Juodaan vaan, kiitosVaikuttaa siltä, että ketju vilisee trolleja
Rauhoitutaanpa hetkeksi
Voidaan juoda yhdessä teet tai kahvit. Miltä kuulostaa? Teekupilliseni jäähtyi. Voisin laittaa uuden satsin tulille
Voisitko jo lopettaa matkimisen. Onko sinulla noin paha mieli että pitää kius-ata muita palstalla.Juodaan vaan, kiitos
9289 ja 9290 on se punainen viitta-trolli jolla ei ole yhtään ystävää enää
Nyt hän on katkera kaikille ja haluaa pilata muidenkin ystäväsuhteet, voisi katsoa peiliin
terv se eka ja alkuperäinen, kiltti m-h
Muiskista
Ei kyllä tuota kiu-saa-jaa ja matkijaa oteta mukaan. ei ennen kuin käyttäytyy paremminKolmen hengen teekutsut
Ok. Jos lupaa olla kiltisti, niin otetaan mukaanEi kyllä tuota kiu-saa-jaa ja matkijaa oteta mukaan. ei ennen kuin käyttäytyy paremmin
Ei kyllä tuota kiu-saa-jaa ja matkijaa oteta mukaan. ei ennen kuin käyttäytyy paremmin
Hyi älä viitsi esittää muita ja ki-usata tosista. oletpa törkeä.Katso tosis mitä tämä ilkeistä ilkein trolli on nyt tehnyt toiseen ketjuun
Esiintyy sinuna ja minuna ja kiusaa sinua. Tunnetko ketään psykiatria, että saadaan se hoitoon?
Terv
Se alkuperäinen ja eka m-h
Ei kyllä tuota kiu-saa-jaa ja matkijaa oteta mukaan. ei ennen kuin käyttäytyy paremmin
Tuossa vastasit huijari-päpäpä -trollille vahingossaOk. Jos lupaa olla kiltisti, niin otetaan mukaan