M
mustaruusu
Vieras
Erosin lyhestä suhteestani nelisen vuotta sitten, ja olen seurustellut nykyisen mieheni kanssa vähän yli kaksi vuotta. Olin tuntenut eksäni vuosien ajan, ja olimme ennenkin seurustelleet lyhyitä aikoja. Olen hyvin onnellinen nykyisen kumppanini kanssa,siksi ihmettelenkin, miksi nään joka viikko n. kahtena yönä unia entisestäni (määrä vaihtelee,joskus useemminkin,joskus harvemmin). En kaipaa häntä yhtään (ainakaan tietoisesti), ja haluasin saada tälle lopun. Puhun joskus unissani, ja pelkään että sanon hänen nimensä tai vastaavaa, nykyiseni kuulee ja luulee että minulla on yhä tunteita entiseeni. Unissa olen eksäni kanssa jossain ihanassa paikassa ja olen hyvin onnellinen. Viime yönä näin unta että huusin nykyiselleni että rakastan yhä entistäni. Tämä on joskus melko pelottavaa,ihan kuin alitajunnasta tulisi viesti että minun olisi parempi olla entisesstä suhteessani. Ero oli hyvin nopea ja epäselvä, joten auttaisikohan jos juttelisin eksäni kanssa ja selvittäisin eroon johtaneet syyt? Olisin hyvin kiitollinen jos joku osaisi auttaa.