jokunen
näättekä ikinä unta ns.vieraista miehistä/tutuista?vaikka ette ois heitä edes nähnyn tms.ettekä ajatellu heitä.mitähän nää unet meinaa,jos ylensä meinaa jotain?itsellä hyvä suhde.
Mie taas olin Sauli Niinistön kanssa mut Tarja Halonen tuli paikalle ja keskeytti "pahaan" aikaan Oon varmaan viime aikoina liikaa miettiny ketä äänestäisin...Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2006 klo 23:25 hohhoijaa taas kirjoitti:Tämä on hirveetä. Mut näin unta et olin Matti Vanhasen kanssa enkä sillain ole häntä miettinyt edes...tekee kovia tepposia toi alitajunta
PAHA! Mitä sanotte Tom Jonesista?Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2006 klo 19:21 Äityli kirjoitti:\Mie taas olin Sauli Niinistön kanssa mut Tarja Halonen tuli paikalle ja keskeytti "pahaan" aikaan Oon varmaan viime aikoina liikaa miettiny ketä äänestäisin...Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2006 klo 23:25 hohhoijaa taas kirjoitti:Tämä on hirveetä. Mut näin unta et olin Matti Vanhasen kanssa enkä sillain ole häntä miettinyt edes...tekee kovia tepposia toi alitajunta
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2006 klo 20:16 mammammaa kirjoitti:\PAHA! Mitä sanotte Tom Jonesista?Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2006 klo 19:21 Äityli kirjoitti:\Mie taas olin Sauli Niinistön kanssa mut Tarja Halonen tuli paikalle ja keskeytti "pahaan" aikaan Oon varmaan viime aikoina liikaa miettiny ketä äänestäisin...Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2006 klo 23:25 hohhoijaa taas kirjoitti:Tämä on hirveetä. Mut näin unta et olin Matti Vanhasen kanssa enkä sillain ole häntä miettinyt edes...tekee kovia tepposia toi alitajunta