uni

• Viestiketjun aloittaja jokunen
  • Ensimmäinen viesti
jokunen
näättekä ikinä unta ns.vieraista miehistä/tutuista?vaikka ette ois heitä edes nähnyn tms.ettekä ajatellu heitä.mitähän nää unet meinaa,jos ylensä meinaa jotain?itsellä hyvä suhde.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2006 klo 23:25 hohhoijaa taas kirjoitti:
Tämä on hirveetä. Mut näin unta et olin Matti Vanhasen kanssa enkä sillain ole häntä miettinyt edes...tekee kovia tepposia toi alitajunta :eek:
Mie taas olin Sauli Niinistön kanssa mut Tarja Halonen tuli paikalle ja keskeytti "pahaan" aikaan :LOL: Oon varmaan viime aikoina liikaa miettiny ketä äänestäisin...

mammammaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2006 klo 19:21 Äityli kirjoitti:
\
Tämä on hirveetä. Mut näin unta et olin Matti Vanhasen kanssa enkä sillain ole häntä miettinyt edes...tekee kovia tepposia toi alitajunta :eek:
Mie taas olin Sauli Niinistön kanssa mut Tarja Halonen tuli paikalle ja keskeytti "pahaan" aikaan :LOL: Oon varmaan viime aikoina liikaa miettiny ketä äänestäisin...
PAHA! :LOL: Mitä sanotte Tom Jonesista? :LOL: :LOL: :LOL:

hohhoijaa taas
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2006 klo 20:16 mammammaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2006 klo 19:21 Äityli kirjoitti:
\
PAHA! :LOL: Mitä sanotte Tom Jonesista? :LOL: :LOL: :LOL:

Aivan hirveä..toivottavasti näyttelisin unessa edes vaikeasti tavoiteltavaa :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: hirveä minusta.. :headwall:

Olin vähän aikaa sitten lyhyesti tekemisissä liikeasioissa erään miehen kanssa eikä mitenkään mieleenpainuvasti ja arvatkaa kuinka yllättynyt olin kun sitten näin todella kiihkeää unta kyseisestä herrasta. Pahinta tässä on se, että nyt mielessä pyörii koko ajan sen unen toteuttaminen tosielämässä :ashamed:

Kerroin jo tuolla odottajien palstalla, että normaalien painajaisten sijasta koko tämä raskausaika on mennyt kaikenlaisten eroottissävyisten unien kanssa - eikä omaa miestä aina ole näkynyt. En osaa paljon otta stressiä seksiunista - mukavaahan se vain on :wave:

Yhteistyössä