J
jokunen
Vieras
näättekä ikinä unta ns.vieraista miehistä/tutuista?vaikka ette ois heitä edes nähnyn tms.ettekä ajatellu heitä.mitähän nää unet meinaa,jos ylensä meinaa jotain?itsellä hyvä suhde.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2006 klo 23:25 hohhoijaa taas kirjoitti:Tämä on hirveetä. Mut näin unta et olin Matti Vanhasen kanssa enkä sillain ole häntä miettinyt edes...tekee kovia tepposia toi alitajunta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2006 klo 19:21 Äityli kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2006 klo 23:25 hohhoijaa taas kirjoitti:Tämä on hirveetä. Mut näin unta et olin Matti Vanhasen kanssa enkä sillain ole häntä miettinyt edes...tekee kovia tepposia toi alitajunta![]()
Mie taas olin Sauli Niinistön kanssa mut Tarja Halonen tuli paikalle ja keskeytti "pahaan" aikaanOon varmaan viime aikoina liikaa miettiny ketä äänestäisin...
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2006 klo 20:16 mammammaa kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2006 klo 19:21 Äityli kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2006 klo 23:25 hohhoijaa taas kirjoitti:Tämä on hirveetä. Mut näin unta et olin Matti Vanhasen kanssa enkä sillain ole häntä miettinyt edes...tekee kovia tepposia toi alitajunta![]()
Mie taas olin Sauli Niinistön kanssa mut Tarja Halonen tuli paikalle ja keskeytti "pahaan" aikaanOon varmaan viime aikoina liikaa miettiny ketä äänestäisin...
PAHA!Mitä sanotte Tom Jonesista?
![]()
![]()
![]()