Unet ja avoliitto heikoilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cccc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cccc

Vieras
Meillä menee miehen kanssa suht huonosti tai mennyt jo siitä asti kun alettiin rakentamaan ja syntyi lapsi... En tiedä miksi olen tässä vielä miksen ole jo ottanut lopullista eroa... Ehkä mä vielä toivon että jossain vaiheessa tilanne paranee ja mä löydän taas oman mieheni... nyt hän on minulle kuin joku vieras aivan erilainen kuin ennen...

Viime aikoina olen nähnyt unia miehestäni.. Unissa hän on minulle aivan ihana jne... Aamulla herätessa on ihan höntti olo ja itku kurkussa kun se oli vain unta.... :(

Noin käy usein. Kannattaa harkita esim. pariterapiaa, jos itse ei pääse tilanteessa eteenpäin. Sitä ennen kaikki stressinaiheuttajat minimiin. Jos on oikein väsynyt, niin saattaa tulla vaikka millaisia oloja.

Minkä ihmeen takia harkitset eroa jos teille on tullut lapsi ja rakennatte perheellenne taloa? Tilanne todennäköisesti paranee kun talo valmis, mutta pakko sitä suhdetta on yrittää hoitaa nytkin.

Minkä ihmeen takia harkitset eroa jos teille on tullut lapsi ja rakennatte perheellenne taloa? Tilanne todennäköisesti paranee kun talo valmis, mutta pakko sitä suhdetta on yrittää hoitaa nytkin.

talo on valmis sisältä päin ulkona vielä paljon paljon tekemistä... lapsi on jo 3vuotiaskin.. tilanne ei parane... ei se riitä että minä yritän hoitaa yksin suhdetta ja mies vaan keskitty kaikkeen muuhun.. se käytöksestä vois luulla ettei mulla ole mitään väliä enää hälle..

talo on valmis sisältä päin ulkona vielä paljon paljon tekemistä... lapsi on jo 3vuotiaskin.. tilanne ei parane... ei se riitä että minä yritän hoitaa yksin suhdetta ja mies vaan keskitty kaikkeen muuhun.. se käytöksestä vois luulla ettei mulla ole mitään väliä enää hälle..

Mies hoitaa omat vastuunsa, ja olettaa sinun hoitavan vastuullasi olevan lapsen kunnialla. Nyt teillä vaan on paljon aikaavieviä asioita, niiden kaikkien niputtamista samalle aikajaksolle oli varmaan lupa miettiä ennen tuohon kaikkeen ryhtymistä.

Onhan se raskasta, rakentaminen ja pieni lapsi. Varmasti stressaa teitä molempia, ja ilmenee eri tavoin teissä kummassakin.

Olen kuullut sanottavan, että lapsen ensimmäisen 3 vuoden aikana ei kannattaisi erota, ja kallistun itsekin sille kannalle. Ne on minustakin olleet ne parisuhdetta kuormittavimmat ajat, mutta sitten helpottaa.

Onko teillä mahdollisuutta ottaa vaikka viikonloppu lapsivapaata ja viettää aikaa kahden, ihan keskittyen toisiinne ja vapaan viettämiseen? Se selventäisi varmasti suhteenne tilaa; onko toivoa vielä vai kannattaako sittenkin pistää lusikat jakoon.

Yhteistyössä