Unelmien Poikamiestyttö tänään: kaksiosainen finaali klo 20-22 !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24811302]mäpäs tiedän kenet se valitsee :p[/QUOTE]

Ai ootko käyny kurkkii netissä?? Mä pohdin täällä,kumpi alkaa hannaa. Mä veikkaan Ediä.

[QUOTE="aloittaja";24812113]nostellaan, ettei kukaan missaa[/QUOTE]
Huomasit varmaan vastausten määrästä, kuin moni "todella odottaa" tätä ohjelmaa. Tätä ennen vastaajia oli lisäksesi yksi(joka taisi myös olla omasi)

Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;24812124:
Huomasit varmaan vastausten määrästä, kuin moni "todella odottaa" tätä ohjelmaa. Tätä ennen vastaajia oli lisäksesi yksi(joka taisi myös olla omasi)

No ei ollut omani. Yksi vastaus tuli ja se en ollut minä. Väärin meni veikkauksesi

[QUOTE="aloittaja";24812146]ja vaivaudut avaamaan tämän ketjun syystä että....?[/QUOTE]
Tapaan katsella aloituksia, joita en ole aiemmin avannut, ei mitään sen suurempaa mysteeriä takana. Nyt riitti kuitenkin tämä ketju.

Pari on jo eronnut viime vuoden kesällä. Ainoastaan ensimmäinen ja viimeisin unelmien poikamiestyttö on edelleen valintansa kanssa (viimeisin on aika tuore tapaus). Viimeisin suunnittelee häitään. 14 unelmien poikamiehestä yksikään ei ole valintansa kanssa yhdessä. Että näin hyvin sitä elämänkumppania on löytynyt...

Yhteistyössä