Miten ihmeessä mä pystyn olemaan syömättä klo 20 - 11 :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja immu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

immu

Vieras
Mulla on huomenna sokerirasituskoe, enkä saa syödä tänään mitään klo 20 jälkeen. Seuraavan kerran saan syötävää huomenna joskus klo 11 jälkeen :/
Ei siinä muuten mitään, mutta kun mulla on ihan armoton raskauspahoinvointi ja juuri kahden tunnin välein syömällä saan sitä jotenkin pidettyä kurissa. Ja aamulla pitää heti herättyä saada jotain syötävää.
No, onneksi se sokerilitku edes vähän nostaa verensokeria :D

Mulla tuo aika meni yllättävän nopeasti eikä ollut edes niin kova nälkä vielä aamusella.

Syö illalla tukevasti, älä liikaa nopeita hiilareita vaan enemmän hitaasti sulavaa ja hitaasti energiaa vapauttavaa. Muista juoda riittävästi ja aloita juominen ajoissa (yöllä ei saisi juoda sitä lasia enempää ) ...nestehukka mulla eniten vaikeutti, kun se jo yksistään tekee pahan olon. :)

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Onko labra-aika vasta noin myöhään? Eikö siinä tartte olla syömättä vain 12 tuntia?

No jos labra-aika on klo 8, voi syödä vasta 3 tunnin päästä, eli klo 11. Eihän sokerirasitustestin välillä voi syödä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onko labra-aika vasta noin myöhään? Eikö siinä tartte olla syömättä vain 12 tuntia?

Labra-aika on klo 8.30 ja tuo testi kestää rapeat pari tuntia. Vasta sen jälkeen saa syödä.

Pari tuntia? Tunti lähemmin

Kuinka noin? Siinähän on kokeiden välissä tunti. Eka otetaan ensimmäinen näyte, ootetaan tunti, otetaan toinen, ootetaan tunti ja otetaan kolmas. Sit pääsee pois. :)

Labra-aika on klo 8.30 ja tuo testi kestää rapeat pari tuntia. Vasta sen jälkeen saa syödä.

Otetaan näytteet litkun juonnin jälkeen 1 ja 2 tunnin päästä. Näin mulle annettiin ohjeeksi. Käskettiin varata 2,5 tuntia aikaa.

Otetaan näytteet litkun juonnin jälkeen 1 ja 2 tunnin päästä. Näin mulle annettiin ohjeeksi. Käskettiin varata 2,5 tuntia aikaa.

Minä muistelin, että välissä olisi ollut vain puoli tuntia

Yhteistyössä