V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä olisin halunnut vähän melodisempaa enkä niin paljon elektronista. Luulen että se on sen yhteistyön tulos. Ovat kyllä taitavia musisoimaan aiemman tuotannon perusteella, ja on sääli että tässä sitä on vähennetty.
Tätä olisin halunnut. Jotenkin sellainen fiilis, että yritetty tehdä viisuystävälliseksi tms. Pitäisi vaan olla oma itsensä.Joo ois ollut kiva kuulla mitä saavat aikaan ilman Kiroa, jos ois ollut enemmän heidän vanhan tuotannon kaltainen.
Biisistä myöhemmin, mutta mua alkaa ...tuttaa toi miten paljon kommenteissa vedotaan sekä ulkomaalaisten että suomalaisten taholta siihen että ei taas suomelta tällaista. Voitteko hitto keskittyä arvioimaan biisiä biisinä, ainakin ensin!
Samaa mieltä, tää meni nyt kärkeen itsellä Costeen ohi. Erikaa odottelen kovasti onko sitten vieläkin parempi.Tää on hyvä ja kansainvälinen. On hyvää musaa ja laiuajat erinomaiset. Puppy siellä ihan uutta biisissä. Tulee menestymään. Tykkään exellent.
Ei muistuta yhtään CCC minusta.Hyvät taustat (CCC:mäisyys kuuluu) ja lallattelukohta jäi heti päähän. Siinä ne tämän biisin plussat oikeastaan ovat. Jotenkin tän kohdalla yleisvaikutelma oli juuri se mitä pelkäsin, eli on lähdetty liikaa yrittämään tehdä uutta Cha Cha Chata ja lopputulos on vähän vaivaannuttava. Ei jätä ihan kylmäksi, mutta ei tämä ole myöskään sellaista mitä hyvällä mielellä viisuihin laittaisi.
Ei muistuta yhtään CCC minusta.
Joo, kappale ei kyllä iske kolmekymppiselle.