UMK 2025

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvät taustat (CCC:mäisyys kuuluu) ja lallattelukohta jäi heti päähän. Siinä ne tämän biisin plussat oikeastaan ovat. Jotenkin tän kohdalla yleisvaikutelma oli juuri se mitä pelkäsin, eli on lähdetty liikaa yrittämään tehdä uutta Cha Cha Chata ja lopputulos on vähän vaivaannuttava. Ei jätä ihan kylmäksi, mutta ei tämä ole myöskään sellaista mitä hyvällä mielellä viisuihin laittaisi.

Biisistä myöhemmin, mutta mua alkaa ...tuttaa toi miten paljon kommenteissa vedotaan sekä ulkomaalaisten että suomalaisten taholta siihen että ei taas suomelta tällaista. Voitteko hitto keskittyä arvioimaan biisiä biisinä, ainakin ensin!

Mä olisin halunnut vähän melodisempaa enkä niin paljon elektronista. Luulen että se on sen yhteistyön tulos. Ovat kyllä taitavia musisoimaan aiemman tuotannon perusteella, ja on sääli että tässä sitä on vähennetty.

Siis en muista millon viimeksi olen inhonnut ja vihannut jotain biisiä, jos tätä oksennusta voi siksi edes kutsua, ensisekunneista niin paljon kuin tätä. Toivon kaikkea pahaa!

Hyvät taustat (CCC:mäisyys kuuluu) ja lallattelukohta jäi heti päähän. Siinä ne tämän biisin plussat oikeastaan ovat. Jotenkin tän kohdalla yleisvaikutelma oli juuri se mitä pelkäsin, eli on lähdetty liikaa yrittämään tehdä uutta Cha Cha Chata ja lopputulos on vähän vaivaannuttava. Ei jätä ihan kylmäksi, mutta ei tämä ole myöskään sellaista mitä hyvällä mielellä viisuihin laittaisi.
Ei muistuta yhtään CCC minusta.

Tämä on niin hellyttävän kaunis kertosäe:
[Chorus]
When I call your name
Love the way you wag your tail
Every night and day
Having so much fun when we play (Woof, woof)

Minä luotan oman harkintaani, en tarvitse muidn maiden huonoja kommentteja. Tämä on hyvä erinomainen, eikä kopio mistään. Ja kohta on joka talossa pieni puppy. Uskokaa. Luottakaa suomalaiseen musiikkiin.
Huomenna tulee vielä jännittävää, mutta sitten on pelit minulla pelattu.

No NYT alkoi umk kunnolla. Mielenkiintoinen Puppy, tarttuvia melodioita, monipuolinen, hauska, sopii lapsillekin. Kertakuuntelulla jäi mieleen. Muut olen kuunnellut 3-6 kertaan enkä muista yhdestäkään yhtään mitään. Erika voi pakata laukkunsa, ei pärjää tälle.
N58

Erika ei ehkä hoksaa, että jos vanhaan malliin mennään, se ei pure euroopassa teleäänestäjiin. Innostus on euroviisukuplassa, ja voi onnistua suomessa. Mutta ei sillä normaalilla ruoskaa, kumia ja huulien lipomista pärjää kun on niin monenlaisia katsojia: lapsiperheitä, kapeakatseisempia, uskovaisia.... Kovasti meilläkin forumit hehkuttaa etukäteen häntä, mutta kun UMK pärähtää telkkariin, perusäänestäjätkin näkee, ja hekinhän valitsee kelle antaa äänen.