Mamu on mamu ja mamulta ei saa kieltää mitään tai muuten syytetään rassistiksi!!Eikä kukaan halua olla rassisti vaan suvaitsevainen ihminen.![]()
Sä vaikutat harvinaisen älykkäältä yksilöltä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mamu on mamu ja mamulta ei saa kieltää mitään tai muuten syytetään rassistiksi!!Eikä kukaan halua olla rassisti vaan suvaitsevainen ihminen.![]()
Tyrmistyttääkö tää juttu siksi, että se on adoptoitu? Vai tyrmistyttääkö tosissaan, ettei 3 vuotiaalla ole asiaankuuluvia käytöstapoja?:xmas:
Tottakai auttaisin lasta saamaan kirjeensä perille mutta en kyllä ojentaisi sitä kättelytilanteessa, se ei tietenkään olisi sopivaa.
Mutta siis en näe syytä miksei yksi ihminen voisi kirjoittaa kirjettä toiselle ja mitä vikaa siinä on, että auttaa tätä kirjoittajaa lähettämään kirjeen esim postitse. En ymmärrä miksi lapsella ei olisi oikeutta ottaa yhteyttä haluamaansa henkilöön.
Pitääkö tätä edes kysyä? :O Tyrmistyttävää tässä on ainoastaan se, että Umaya antoi kirjeen pressalle KÄTTELYn yhteydessä.
Voi kauheeta! Eikös se Tarja Halonenkin ole ihan vaan tavallinen ihminen, niinkuin me muutkin.
Voi vittu joo. Sehän puuttuis et noista tehtäis räkänokkien kestit. Just joku sellanen akka joka ei kiellä lapselta mitään.
Voi kauheeta! Eikös se Tarja Halonenkin ole ihan vaan tavallinen ihminen, niinkuin me muutkin.
huoh ja taas huoh. Siinä kättelyn yhteydessä ei pitäisi etiketin eikä turvallisuusasioiden vuoksi antaa yhtään mitään. Kyseessä kun ei kuitenkaan ole mitkään tavalliset juhlat, vaikka "yksi meistä" ne järjestääkin.
Siis totta kai toi oli pernaruttoposti! Toi Abuhan on palestiinalainen.Hurjaa että uskalsivat edes kutsua.
Ei etikettiin kuulu sekään, että laitetaan yksi kynsi siniseksi. Tai pukeudutaan johonkin sukkahousuihin. Tai että joku tulee lenkkareissa. Kyseessä oli lapsen kirje. Mielestäni aika hellyttävä asia.
Ei kuulukaan. Onko jossain niin nyt väitetty? Pukeutumisen/asusteiden/kampausten suhteenhan etiketti on ollut linnassa höveli jo vuosia.
Lapsen kirje sinänsä on minustakin hellyttävä asia, mutta sen toimittaminen kättelyn yhteydessä oli hölmöä - curlaamista, kuten joku aiemmin sanoi.
Tyrmistyttääkö tää juttu siksi, että se on adoptoitu? Vai tyrmistyttääkö tosissaan, ettei 3 vuotiaalla ole asiaankuuluvia käytöstapoja?:xmas:
Mä en osaa nähdä sitä niinkään curlaamisena (ellei sitten ollut luvannut toimittaa kirjettä nimenomaan niin, että se televisiossa näkyy tms?) vaan ajattelemattomuutena.
(ellei sitten ollut luvannut toimittaa kirjettä nimenomaan niin, että se televisiossa näkyy tms?) .
NO joo-o ja tuskin sen ikäinen on itse sitä kirjettä edes kirjottanut! Saati että oikeesti äiti toimitti kirjeen perille, eikö ois riittäny et ois selittäny lapselle asian! Omituista käytöstä kyllä ja sen muikin pukukin oli kyl aika kaamee! Kuin ois teltan joltain vieny! huomasi kyllä miten kunnioittaa tilaisuutta...
Joo mä oon ihan kauhea kun mun mielestä lapset on ihmisiä, tiedetään. Kyllä mun pitäisi oppia, että ne on ärsyttäviä räksyttäviä räkänokkia joilla ei todellakaan ole oikeutta puhua tai kirjoittaa kirjeitä. Selkäsaunahan kakaralle olisi pitänyt antaa kun kertoi tunteistaan ja halusipa vielä kertoa niistä suoraan sille ihmiselle joka hänen mielestään ne aiheutti. Tosi typerä nulikka.
Ja edelleen: En olisi kättelytilanteessa sitä ojentanut, koska se ei ole asiallinen aika tai paikka toimittaa kirjeitä. Olisin avustanut lasta lähettämään kirjeensä postitse.
Mietimpä mitä olis tapahtunut jos USA:n presidentille menis joku itsenäisyyspäivänä antamaan lapsensa kirjeen joka on vielä tollanen kiukunpurkaus paperilla. Hmm...