Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aaaii!!! no ku mä luulin, et sä tarkotit, et toi abuba-tyyppi oli hermostunut. Siis samaa mieltä, outo reaktio ihmisillä.
Se on varmaan äidilleen aika tärkeä räkänokka. Tuskin Halonen kirjeestä loukkaantui, vaan luultavasti huvitti ja nauratti. Lasten jutut on hauskoja.
Joo vaikea uskoa että kukaan osallisista oli näin vahvasti reagoinut :saint:
Oishan se tietty ollut hauska näky, kun Tarja ois alkanut siinä samaan tyyliin sadattelemaan ja viel vaik repinyt ja polkenut pikkulapsen hassun kirjeen.:xmas:
Kuule kyllä sinne lapset kirjeitä lähettelee. Olen itsekin pienenä lähettänyt ja ihmetellyt, miksei minua kutsuttu. Kurjaa, jos lapselle opetetaan, ettei saa laittaa pressalle kirjetta vaan siitä joutuu tyyliin vankilaan tai jotain.
No tämä äiti olisi voinut selittää lapsellensa, että juhliin pääsee vain aikuuset. Lähes 4-vuotiaan luulis sen ymmärtävän.
Ei tuossa tilanteessa anneta mitään lapsen kirjeitä vaan tuon kirjeen olisi voinut vaikka lähettää postissa. Todella typerä tuo teko.
Sehän muuttaakin pois Suomesta ensi viikolla.
Mun mielestä on kyllä asiaankuuluvaa toimittaa kirje perille vaikka kirjoittaja sattuisikin olemaan lapsi. Lapset ovat ihmisiä.
Kättelytilanne sen sijaan ei mielestäni ole sopiva aika tai paikka sille. Kirjeen voi lähettää tässä maassa postitsekin.
Siinä maha missä painitaan.![]()
Joo mä oon ihan kauhea kun mun mielestä lapset on ihmisiä, tiedetään. Kyllä mun pitäisi oppia, että ne on ärsyttäviä räksyttäviä räkänokkia joilla ei todellakaan ole oikeutta puhua tai kirjoittaa kirjeitä. Selkäsaunahan kakaralle olisi pitänyt antaa kun kertoi tunteistaan ja halusipa vielä kertoa niistä suoraan sille ihmiselle joka hänen mielestään ne aiheutti. Tosi typerä nulikka.
Ja edelleen: En olisi kättelytilanteessa sitä ojentanut, koska se ei ole asiallinen aika tai paikka toimittaa kirjeitä. Olisin avustanut lasta lähettämään kirjeensä postitse.
No tämä äiti olisi voinut selittää lapsellensa, että juhliin pääsee vain aikuuset. Lähes 4-vuotiaan luulis sen ymmärtävän.
niitä sulosia räkänokkia on varmaan muitakin ketkä haluis prinsessamekoissaan linnanjuhliin, mutta ei sinne ny kirjeitä lähetellä, saati anneta kättelyssä. jotain arvokkuutta edes.
Saati että oikeesti äiti toimitti kirjeen perille, eikö ois riittäny et ois selittäny lapselle asian!
Ei helvetti... jo on otsaa, ei siinä mitään kirjeitä anneta kun kätellään presidenttiä.