Umayya Abu-Hanna antoi presidentille kirjeen tyttäreltään!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="huoh";22610453]no vittu haloo, bileet missä mennään just eikä melkein etiketin mukaan ja yks antaa jonku räkänokan kirjeen.[/QUOTE]

Onneksi itse käteltävä tuskin on ihan yhtä keppi perseessä liikenteessä kuin sinä ;)

Se on varmaan äidilleen aika tärkeä räkänokka. Tuskin Halonen kirjeestä loukkaantui, vaan luultavasti huvitti ja nauratti. Lasten jutut on hauskoja.

niitä sulosia räkänokkia on varmaan muitakin ketkä haluis prinsessamekoissaan linnanjuhliin, mutta ei sinne ny kirjeitä lähetellä, saati anneta kättelyssä. jotain arvokkuutta edes.

pahimmassa tapauksessa olis ollu kovatkin seuraukset tolla jutulla. siellä kun on aika kovat turvatoimet!

[QUOTE="huoh";22610504]niitä sulosia räkänokkia on varmaan muitakin ketkä haluis prinsessamekoissaan linnanjuhliin, mutta ei sinne ny kirjeitä lähetellä, saati anneta kättelyssä. jotain arvokkuutta edes.

pahimmassa tapauksessa olis ollu kovatkin seuraukset tolla jutulla. siellä kun on aika kovat turvatoimet![/QUOTE]

Kuule kyllä sinne lapset kirjeitä lähettelee. Olen itsekin pienenä lähettänyt ja ihmetellyt, miksei minua kutsuttu. Kurjaa, jos lapselle opetetaan, ettei saa laittaa pressalle kirjetta vaan siitä joutuu tyyliin vankilaan tai jotain.

No tämä äiti olisi voinut selittää lapsellensa, että juhliin pääsee vain aikuuset. Lähes 4-vuotiaan luulis sen ymmärtävän.

Ei tuossa tilanteessa anneta mitään lapsen kirjeitä vaan tuon kirjeen olisi voinut vaikka lähettää postissa. Todella typerä tuo teko.

Mun mielestä sinänsä ihan ok jos joku kehtaa kirjeen lapseltaan kättelyssä pressalle antaa, mut mula tuli ekana mieleen pernaruttokirjeet, ettei kovin hyvä tuo turvallisuus ku oishan se heti pitänyt tarkastuttaa, vai tarkistiko se takana oleva solttu sen... Mut mulla onkin vilkas mielikuvitus..

Kuule kyllä sinne lapset kirjeitä lähettelee. Olen itsekin pienenä lähettänyt ja ihmetellyt, miksei minua kutsuttu. Kurjaa, jos lapselle opetetaan, ettei saa laittaa pressalle kirjetta vaan siitä joutuu tyyliin vankilaan tai jotain.

Saa kirjeen laittaa, mutta mun mielestä tämä päivä ja tuo juhla ei ole se oikia paikka toimittaa lapsen kirjettä. Kunnioitusta pitääs kuitenkin olla.

No tämä äiti olisi voinut selittää lapsellensa, että juhliin pääsee vain aikuuset. Lähes 4-vuotiaan luulis sen ymmärtävän.

Ei tuossa tilanteessa anneta mitään lapsen kirjeitä vaan tuon kirjeen olisi voinut vaikka lähettää postissa. Todella typerä tuo teko.

voisin kuvitella, että ninaTT tekis saman. tai pahimmassa tapauksessa koittais raahata katraan mukanaan.

Opetelkaa etiketti. Ei kättelytilanteessa lahjoitella mitään. Tyhmät. Meidänkin lapset haluavat vaikka mitä, lapsille nyt vain joutuu tuottamaan pettymyksiä välillä. Kyllä kolmevuotiaskin halusi "kaikki lelut" lelukuvastosta. Kyllä nyt varmaan vaurioituu kun ei niitä saakaan. Mutta tässä kyse on siitä että aikusen pitäisi käytöstavat osata, ei siitä etteikö lapsi saa kirjettä kirjoittaa. Ja siitä että koulutettuja ulkomaalaisia syrjitään, huoh. Eipä ole monelle suomalaisellekaan maisterille töitä, ainakaan omalla alalla.

[QUOTE="sipuli";22610592]Opetelkaa etiketti. Ei kättelytilanteessa lahjoitella mitään. Tyhmät. Meidänkin lapset haluavat vaikka mitä, lapsille nyt vain joutuu tuottamaan pettymyksiä välillä. Kyllä kolmevuotiaskin halusi "kaikki lelut" lelukuvastosta. Kyllä nyt varmaan vaurioituu kun ei niitä saakaan. Mutta tässä kyse on siitä että aikusen pitäisi käytöstavat osata, ei siitä etteikö lapsi saa kirjettä kirjoittaa. Ja siitä että koulutettuja ulkomaalaisia syrjitään, huoh. Eipä ole monelle suomalaisellekaan maisterille töitä, ainakaan omalla alalla.[/QUOTE]

Harmi, että parhaiten etiketin tietävät jätetään aina kutsumatta tuonne linnan juhliin jostain syystä. Voih.

Mun mielestä on kyllä asiaankuuluvaa toimittaa kirje perille vaikka kirjoittaja sattuisikin olemaan lapsi. Lapset ovat ihmisiä.

Kättelytilanne sen sijaan ei mielestäni ole sopiva aika tai paikka sille. Kirjeen voi lähettää tässä maassa postitsekin.

[QUOTE="huoh";22610541]voisin kuvitella, että ninaTT tekis saman. tai pahimmassa tapauksessa koittais raahata katraan mukanaan.[/QUOTE]

Tottakai auttaisin lasta saamaan kirjeensä perille mutta en kyllä ojentaisi sitä kättelytilanteessa, se ei tietenkään olisi sopivaa.

Mutta siis en näe syytä miksei yksi ihminen voisi kirjoittaa kirjettä toiselle ja mitä vikaa siinä on, että auttaa tätä kirjoittajaa lähettämään kirjeen esim postitse. En ymmärrä miksi lapsella ei olisi oikeutta ottaa yhteyttä haluamaansa henkilöön.

Siinä maha missä painitaan.:D

Joo mä oon ihan kauhea kun mun mielestä lapset on ihmisiä, tiedetään. Kyllä mun pitäisi oppia, että ne on ärsyttäviä räksyttäviä räkänokkia joilla ei todellakaan ole oikeutta puhua tai kirjoittaa kirjeitä. Selkäsaunahan kakaralle olisi pitänyt antaa kun kertoi tunteistaan ja halusipa vielä kertoa niistä suoraan sille ihmiselle joka hänen mielestään ne aiheutti. Tosi typerä nulikka.

Ja edelleen: En olisi kättelytilanteessa sitä ojentanut, koska se ei ole asiallinen aika tai paikka toimittaa kirjeitä. Olisin avustanut lasta lähettämään kirjeensä postitse.

Joo mä oon ihan kauhea kun mun mielestä lapset on ihmisiä, tiedetään. Kyllä mun pitäisi oppia, että ne on ärsyttäviä räksyttäviä räkänokkia joilla ei todellakaan ole oikeutta puhua tai kirjoittaa kirjeitä. Selkäsaunahan kakaralle olisi pitänyt antaa kun kertoi tunteistaan ja halusipa vielä kertoa niistä suoraan sille ihmiselle joka hänen mielestään ne aiheutti. Tosi typerä nulikka.

Ja edelleen: En olisi kättelytilanteessa sitä ojentanut, koska se ei ole asiallinen aika tai paikka toimittaa kirjeitä. Olisin avustanut lasta lähettämään kirjeensä postitse.

No onkos tässä joku sanonut että lapsilla ei olis oikeutta kirjoittaa kirjeitä tai puhua?

[QUOTE="jooh";22610745]No onkos tässä joku sanonut että lapsilla ei olis oikeutta kirjoittaa kirjeitä tai puhua?[/QUOTE]

niitä sulosia räkänokkia on varmaan muitakin ketkä haluis prinsessamekoissaan linnanjuhliin, mutta ei sinne ny kirjeitä lähetellä, saati anneta kättelyssä. jotain arvokkuutta edes.
Saati että oikeesti äiti toimitti kirjeen perille, eikö ois riittäny et ois selittäny lapselle asian!

Ärsytti lähinnä se, että joku katsoi asiakseen keksiä puolestani miten olisin toiminut kun jotkut sitten luulevat, että minä oikeasti olen sitä mieltä vain siksi, että joku räksyttävä akka on käyny sellaista jossakin ketjussa möläyttämään.

Viimeksi muokattu: