Umayya Abu-Hanna antoi presidentille kirjeen tyttäreltään!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä luulen, ett Tarja Halonen oli ihan ok asian suhteen. Hassu juttuhan tuo. Jotkut jää aina höpöttämään presidentin kanssa, etikettivirhe sekin. Ja ihmisiähän kaikki ollaan, Tarja Halonen, Umayya Abu-Hanna ja tyttärensä, me kaikki. Mä en muutenkaan tajua tollasia elitistijuhlia, luulempa ett Umayya yritti tarkoituksella vähän herätellä suomalaisia. Fiksu nainenhan se on.

Tottakai auttaisin lasta saamaan kirjeensä perille mutta en kyllä ojentaisi sitä kättelytilanteessa, se ei tietenkään olisi sopivaa.

Mutta siis en näe syytä miksei yksi ihminen voisi kirjoittaa kirjettä toiselle ja mitä vikaa siinä on, että auttaa tätä kirjoittajaa lähettämään kirjeen esim postitse. En ymmärrä miksi lapsella ei olisi oikeutta ottaa yhteyttä haluamaansa henkilöön.

Eiköhän näin ajattele suurin osa: lapsen kirje toimitettaisiin kyllä perille, muttei kättelyssä.

Voi kauheeta! Eikös se Tarja Halonenkin ole ihan vaan tavallinen ihminen, niinkuin me muutkin.

huoh ja taas huoh. Siinä kättelyn yhteydessä ei pitäisi etiketin eikä turvallisuusasioiden vuoksi antaa yhtään mitään. Kyseessä kun ei kuitenkaan ole mitkään tavalliset juhlat, vaikka "yksi meistä" ne järjestääkin.

huoh ja taas huoh. Siinä kättelyn yhteydessä ei pitäisi etiketin eikä turvallisuusasioiden vuoksi antaa yhtään mitään. Kyseessä kun ei kuitenkaan ole mitkään tavalliset juhlat, vaikka "yksi meistä" ne järjestääkin.

Ei etikettiin kuulu sekään, että laitetaan yksi kynsi siniseksi. Tai pukeudutaan johonkin sukkahousuihin. Tai että joku tulee lenkkareissa. Kyseessä oli lapsen kirje. Mielestäni aika hellyttävä asia.

Siis totta kai toi oli pernaruttoposti! Toi Abuhan on palestiinalainen.:D Hurjaa että uskalsivat edes kutsua.

Huoh taas. Kait nyt kaikki älyää, ettei ko. henkilö olisi mikään todennäköisin uhka linnassa, mutta turvallisuusjutut ovat todella tarkkoja tuon luokan tilaisuuksissa. Ei niissä kuule katsota hyvällä minkäänlaista sooloilua edes lähipiiriltä.

Ei etikettiin kuulu sekään, että laitetaan yksi kynsi siniseksi. Tai pukeudutaan johonkin sukkahousuihin. Tai että joku tulee lenkkareissa. Kyseessä oli lapsen kirje. Mielestäni aika hellyttävä asia.

Ei kuulukaan. Onko jossain niin nyt väitetty? Pukeutumisen/asusteiden/kampausten suhteenhan etiketti on ollut linnassa höveli jo vuosia.

Lapsen kirje sinänsä on minustakin hellyttävä asia, mutta sen toimittaminen kättelyn yhteydessä oli hölmöä - curlaamista, kuten joku aiemmin sanoi.

Ei kuulukaan. Onko jossain niin nyt väitetty? Pukeutumisen/asusteiden/kampausten suhteenhan etiketti on ollut linnassa höveli jo vuosia.

Lapsen kirje sinänsä on minustakin hellyttävä asia, mutta sen toimittaminen kättelyn yhteydessä oli hölmöä - curlaamista, kuten joku aiemmin sanoi.

Mä en osaa nähdä sitä niinkään curlaamisena (ellei sitten ollut luvannut toimittaa kirjettä nimenomaan niin, että se televisiossa näkyy tms?) vaan ajattelemattomuutena.

Tyrmistyttääkö tää juttu siksi, että se on adoptoitu? Vai tyrmistyttääkö tosissaan, ettei 3 vuotiaalla ole asiaankuuluvia käytöstapoja?:xmas:

Vaan kolmas juttu eli se että lapsen ÄIDILLÄ ei ole käytöstapoja. Tosiaankaan presidentin itsenäisyyspäivän kättelyjono ei ole mikään paikka jaella lapsen rustaamia kirjeitä, vaikka henkilö olisi kuinka "värikäs ja vapautunut" monikulttuurinen rikaste.

NO joo-o ja tuskin sen ikäinen on itse sitä kirjettä edes kirjottanut! Saati että oikeesti äiti toimitti kirjeen perille, eikö ois riittäny et ois selittäny lapselle asian! Omituista käytöstä kyllä ja sen muikin pukukin oli kyl aika kaamee! Kuin ois teltan joltain vieny! huomasi kyllä miten kunnioittaa tilaisuutta...

Mä olen kyllä tämän "haa" nimimerkin kanssa samaa mieltä. Eikö olisi riittänyt, että Abuhanna olisi KERTONUT pressalle jutun (joka ylipäätään on hauska muiden kuin äidin mielestä ).
Minusta tökeröä antaa presidentille kättelyjonossa yhtään mitään.
Sietäisi tuonkin toimittajan noudattaa etikettiä, hän on tullut suomeen muualta, opettelisi edes käytöstavat :headwall:

Joo mä oon ihan kauhea kun mun mielestä lapset on ihmisiä, tiedetään. Kyllä mun pitäisi oppia, että ne on ärsyttäviä räksyttäviä räkänokkia joilla ei todellakaan ole oikeutta puhua tai kirjoittaa kirjeitä. Selkäsaunahan kakaralle olisi pitänyt antaa kun kertoi tunteistaan ja halusipa vielä kertoa niistä suoraan sille ihmiselle joka hänen mielestään ne aiheutti. Tosi typerä nulikka.

Ja edelleen: En olisi kättelytilanteessa sitä ojentanut, koska se ei ole asiallinen aika tai paikka toimittaa kirjeitä. Olisin avustanut lasta lähettämään kirjeensä postitse.

No äläpäs nyt liioittele.
Totta on se, että olet rasittava kun koitat väen vängällä asettaa lapset ja aikuiset samalle viivalle.
Lapset ovat lapsia, aikuiset aikuisia. Aikuiset opettavat lapselle asioita, joita lapsi ei voi millään tietää ilman aikuisen opetusta. Aikuinen opastaa, ohjaa ja neuvoo, antaa eväät elämään.
Ei ne meidän muiden piltit ole yhtään sen huonompia kuin sinunkaan, vaikkei niiden annetakaan päättää KAIKESTA. Lapsi tuntee olevansa rakastettu ja hyväksytty kun hänelle asetetaan realistiset rajat. Rajoja ja rakkautta nääs =).

Presidentti on samanlainen ihminen ja työntekijä kui kaikki muut. Vapautuisitte jo teidän "herrainpelosta" niin elämänne helpottuis.
Ette joutuis nöyristelemään turhaan ja kulkea nenä maatapitkin.
Sille oli kirje ja se sai sen, huono valinta antaa se sisääntulossa(sattui näkymään perskiree katsojille) mutta so what...Ihmiset tekee huonoja valintoja välillä.

ei herranisä sentäs!!! maailmako siihen nyt kaatuu jos nopsaa sujauttaa yhden lapun jonka pressa sujautti adjutantille.. jono ei kärsiny eikä sitä välttis olis edes huomannu.. Eri asia olis ollu joku maljakko tai kukkapuska tai joku isompi paketti..

vai curling-vanhemmuutta :laugh: ai sallikaa mun nauraa! Tehän tiedätte sit ihan salee kuinka höveli äiti tää abuHanna ( mikälie ) on todellisuudessa..