Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Mun täytyy siirtyä pois koneelta. Mies tahtoo leikkimään, pyh! Hyvää yötä rakkahat! TAi sitten myöhemmin tavataan.
hyvät yöt!! :wave: mä lähen suihkuun viiden minsan pääst...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Mun täytyy siirtyä pois koneelta. Mies tahtoo leikkimään, pyh! Hyvää yötä rakkahat! TAi sitten myöhemmin tavataan.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Mun täytyy siirtyä pois koneelta. Mies tahtoo leikkimään, pyh! Hyvää yötä rakkahat! TAi sitten myöhemmin tavataan.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Muutama vuosi vaan
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:21-22? Menikö pahasti vikaan? :ashamed:
*Lähtee pakkaamaan Marsipaania postin kotiinkuljetuslaatikkoon*
:'( Kuinka paljon meni vikaan. :kieh:
Muutama vuosi vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:21-22? Menikö pahasti vikaan? :ashamed:
*Lähtee pakkaamaan Marsipaania postin kotiinkuljetuslaatikkoon*
:'( Kuinka paljon meni vikaan. :kieh:
Muutama vuosi vaan
Sano edes kumpaan suuntaan. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:21-22? Menikö pahasti vikaan? :ashamed:
*Lähtee pakkaamaan Marsipaania postin kotiinkuljetuslaatikkoon*
:'( Kuinka paljon meni vikaan. :kieh:
Muutama vuosi vaan
Sano edes kumpaan suuntaan. :kieh:
Muutama vuosi liian vähän. Mä olen vanha...
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:*Lähtee pakkaamaan Marsipaania postin kotiinkuljetuslaatikkoon*
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:kärsis varmaan joku 27... :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:*Lähtee pakkaamaan Marsipaania postin kotiinkuljetuslaatikkoon*
Eräänä hiljaisena iltana Kimmo-Petri lähti mietteliäänä kotiin. Kotona hän etsi käsiinsä mielenterveysseuran päivystävän puhelinnumeron, ja näppäili numeron kädet täristen.
Tuntui kuluvan ikuisuus, ennen kuin kukaan vastasi. Kimmo-Petri purskahti katkeraan itkuun. Hän pärski, nyyhkytti, nikotteli. Viidentoista minuutin kuluttua hän viimein sai kasattua itsensä, ainakin hetkeksi ja sopersi lohduttomana.
"Olen tullut hulluksi. Olen tullut hulluksi. Olin koko päivän yksin töissä postin lajittelukeskuksessa, ja siinä hiljaisuudessa aloin kuulla ääniä. Koko ajan, ääni. Eivätkä ne lakanneet, vaikka tein mitä. Voi hyvä Luoja, miksi minulle käy näin? Kuulen vieläkin korvissani sen inhottavan äänen. Marsipaanilla on nälkä, marsipaanilla on nälkä".
Kimmo-Petri sulki puhelimen ja itki itsensä uneen.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Sano edes kumpaan suuntaan. :kieh:
Muutama vuosi liian vähän. Mä olen vanha...
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:kärsis varmaan joku 27... :saint:
27??? Hei jotain rajaa |O |O |O
Ja mä virtahevolta. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Miksi, miksi, miksi mä näytän aina harhaiselta sarjamurhaajalta valokuvissa |O
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ja mä virtahevolta. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Miksi, miksi, miksi mä näytän aina harhaiselta sarjamurhaajalta valokuvissa |O
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ja mä virtahevolta. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Miksi, miksi, miksi mä näytän aina harhaiselta sarjamurhaajalta valokuvissa |O
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:*Lähtee pakkaamaan Marsipaania postin kotiinkuljetuslaatikkoon*
Eräänä hiljaisena iltana Kimmo-Petri lähti mietteliäänä kotiin. Kotona hän etsi käsiinsä mielenterveysseuran päivystävän puhelinnumeron, ja näppäili numeron kädet täristen.
Tuntui kuluvan ikuisuus, ennen kuin kukaan vastasi. Kimmo-Petri purskahti katkeraan itkuun. Hän pärski, nyyhkytti, nikotteli. Viidentoista minuutin kuluttua hän viimein sai kasattua itsensä, ainakin hetkeksi ja sopersi lohduttomana.
"Olen tullut hulluksi. Olen tullut hulluksi. Olin koko päivän yksin töissä postin lajittelukeskuksessa, ja siinä hiljaisuudessa aloin kuulla ääniä. Koko ajan, ääniä. Eivätkä ne lakanneet, vaikka tein mitä. Voi hyvä Luoja, miksi minulle käy näin? Kuulen vieläkin korvissani sen inhottavan äänen. Marsipaanilla on nälkä, marsipaanilla on nälkä".
Kimmo-Petri sulki puhelimen ja itki itsensä uneen.
Mullakin on nuorempi mies, tosin vain 2,5kk. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Nuori mies pitää nuorena :kieh: :kieh: :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ja mä virtahevolta. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Miksi, miksi, miksi mä näytän aina harhaiselta sarjamurhaajalta valokuvissa |O
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:*Lähtee pakkaamaan Marsipaania postin kotiinkuljetuslaatikkoon*
Eräänä hiljaisena iltana Kimmo-Petri lähti mietteliäänä kotiin. Kotona hän etsi käsiinsä mielenterveysseuran päivystävän puhelinnumeron, ja näppäili numeron kädet täristen.
Tuntui kuluvan ikuisuus, ennen kuin kukaan vastasi. Kimmo-Petri purskahti katkeraan itkuun. Hän pärski, nyyhkytti, nikotteli. Viidentoista minuutin kuluttua hän viimein sai kasattua itsensä, ainakin hetkeksi ja sopersi lohduttomana.
"Olen tullut hulluksi. Olen tullut hulluksi. Olin koko päivän yksin töissä postin lajittelukeskuksessa, ja siinä hiljaisuudessa aloin kuulla ääniä. Koko ajan, ääniä. Eivätkä ne lakanneet, vaikka tein mitä. Voi hyvä Luoja, miksi minulle käy näin? Kuulen vieläkin korvissani sen inhottavan äänen. Marsipaanilla on nälkä, marsipaanilla on nälkä".
Kimmo-Petri sulki puhelimen ja itki itsensä uneen.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Kimmo-Petri parka :'( :xmas:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:mun ois oikeesti paras pysyy vaan mussuttamassa...heti ku meen yleiselle puolelle ja vielä erehdyn vastaamaan kasvatusiaheiseen ketjuun ni hirvee ärsytys alko samantien!!!! :headwall: :headwall: