Ultramariini

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
En minäkään. B) Se lienee jo huomattu. :xmas:

Totta kai, ei voi olla syvällinen ja mieleltään terve.

Haluatteko tietää jotain turhaa? Tupajumi on tieteelliseltä nimeltään Anobium punctatum, kirjanpainaja taas Ips typographus ja kiiltomato on Lampyris noctiluca.

Olen taas pelannut "metsiemme kuoriaiset"-muistipeliä :xmas:
Nuohan oli oikein hyvä tietää, voin päteä mukuloille. :saint:

Meillä on ötökkäkirja :x Mä en halua lukea sitä, mutta se on tytön lemppari. Aina sitä lukiessa tulee tunne että pieniä eläimiä kävelee mua pitkin
Meillä on kirja jossa on sittiäinen paskassa. Mä en voi lukea sitä yökkäämättä. :x :ashamed:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Joo, tai hoitokäynti. Torstaista lauantaihin huoneessa itsumista. Mä olen kovasti miteeinyt tytölle jotain viihdyttävää tekemistä ja pakannut viriketavaraa mukaan mutta tuskin auttaa ja raivoamiseksi menee. Käytävä olisi mielenkiintoisempi paikka...


Mä voin vain kuvitella. :/ Helpomin sanottu kuin tehty, että saa 3-veen viihtymään huoneessa muutaman päivän. :snotty:

 
Kuspää lehtimyyjä soitti taas tänään. halusi kaupata mulle me naiset- lehteä, kun sanoin etten tilaam itään, yritti AkuAnkkaa. Kun en sitäkään tilannut, kun meille tulee se jo, tyrkytti sarjisekstraa. Enkä mä tilannut sitäkään, joten siirtyi tyrkyttämään nallePuhia, ja kun mä sanoin etten tahdo sitäkään, kysyi että miksi en arvosta lapsiani sen vertaa että viitsisin edes lehden heille tilata :o

Eikä ollut eka kerta kun saman firman lehtimyyjä kauppaa lehteä tuolla tyylillä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Mun oli pakko syödä kolme joulutorttua, ja nyt mulla on öklö olo :ashamed:
Mulla ei edes tee mieli torttuja, ei edes suklaata. :saint: Jostain kumman syystä. :xmas:

:snotty:

Mulle olis muuten riittänyt yks, mutta kun noita oli kahdenlaisia. Ensin söin sellaisen jossa oli omenahilloa, ja sitten sellaisen jossa oli luumuhilloa. Ja koska se omenahillollinen oli parempi, mun piti vielä viimeiseksi syödä toinen sellainen :'(


Hei muuten, kaupassa oli minttusuklaapurkkaa :o
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Kuspää lehtimyyjä soitti taas tänään. halusi kaupata mulle me naiset- lehteä, kun sanoin etten tilaam itään, yritti AkuAnkkaa. Kun en sitäkään tilannut, kun meille tulee se jo, tyrkytti sarjisekstraa. Enkä mä tilannut sitäkään, joten siirtyi tyrkyttämään nallePuhia, ja kun mä sanoin etten tahdo sitäkään, kysyi että miksi en arvosta lapsiani sen vertaa että viitsisin edes lehden heille tilata :o

Eikä ollut eka kerta kun saman firman lehtimyyjä kauppaa lehteä tuolla tyylillä...
:o Melkoinen asiakaspalvelija! Muistatko nimensä, anna hänestä palautetta? :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Mun oli pakko syödä kolme joulutorttua, ja nyt mulla on öklö olo :ashamed:
Mulla ei edes tee mieli torttuja, ei edes suklaata. :saint: Jostain kumman syystä. :xmas:

:snotty:

Mulle olis muuten riittänyt yks, mutta kun noita oli kahdenlaisia. Ensin söin sellaisen jossa oli omenahilloa, ja sitten sellaisen jossa oli luumuhilloa. Ja koska se omenahillollinen oli parempi, mun piti vielä viimeiseksi syödä toinen sellainen :'(


Hei muuten, kaupassa oli minttusuklaapurkkaa :o

:o Mahtaakohan olla onnistunut maku purkalle? :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Kuspää lehtimyyjä soitti taas tänään. halusi kaupata mulle me naiset- lehteä, kun sanoin etten tilaam itään, yritti AkuAnkkaa. Kun en sitäkään tilannut, kun meille tulee se jo, tyrkytti sarjisekstraa. Enkä mä tilannut sitäkään, joten siirtyi tyrkyttämään nallePuhia, ja kun mä sanoin etten tahdo sitäkään, kysyi että miksi en arvosta lapsiani sen vertaa että viitsisin edes lehden heille tilata :o

Eikä ollut eka kerta kun saman firman lehtimyyjä kauppaa lehteä tuolla tyylillä...
:o Melkoinen asiakaspalvelija! Muistatko nimensä, anna hänestä palautetta? :saint:

Sanoi sen nimen tosi epäselvästi enkä mä hoksannut kysyä sitä uudelleen. Joku puutteessa oleva sukupuolenvaihdosleikkauksessa käynyt av-mamma se oli... :kieh:

Mutta jos mä laittaisin sen puhelinnumeron ja soittoajan niin kai ne siellä tietää kuka mulle soitti?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Kuspää lehtimyyjä soitti taas tänään. halusi kaupata mulle me naiset- lehteä, kun sanoin etten tilaam itään, yritti AkuAnkkaa. Kun en sitäkään tilannut, kun meille tulee se jo, tyrkytti sarjisekstraa. Enkä mä tilannut sitäkään, joten siirtyi tyrkyttämään nallePuhia, ja kun mä sanoin etten tahdo sitäkään, kysyi että miksi en arvosta lapsiani sen vertaa että viitsisin edes lehden heille tilata :o

Eikä ollut eka kerta kun saman firman lehtimyyjä kauppaa lehteä tuolla tyylillä...
:o Melkoinen asiakaspalvelija! Muistatko nimensä, anna hänestä palautetta? :saint:

Sanoi sen nimen tosi epäselvästi enkä mä hoksannut kysyä sitä uudelleen. Joku puutteessa oleva sukupuolenvaihdosleikkauksessa käynyt av-mamma se oli... :kieh:

Mutta jos mä laittaisin sen puhelinnumeron ja soittoajan niin kai ne siellä tietää kuka mulle soitti?
Potku perseelle tuollaisille lehtimyyjille. :kieh: Kyllä ne varmaan saa sen selville. :whistle: Mää olisin niin vittumainen että tekisin valituksen, tai eihän se olisi edes vittumaisuutta, vaan ihan aiheellista. :kieh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Kuspää lehtimyyjä soitti taas tänään. halusi kaupata mulle me naiset- lehteä, kun sanoin etten tilaam itään, yritti AkuAnkkaa. Kun en sitäkään tilannut, kun meille tulee se jo, tyrkytti sarjisekstraa. Enkä mä tilannut sitäkään, joten siirtyi tyrkyttämään nallePuhia, ja kun mä sanoin etten tahdo sitäkään, kysyi että miksi en arvosta lapsiani sen vertaa että viitsisin edes lehden heille tilata :o

Eikä ollut eka kerta kun saman firman lehtimyyjä kauppaa lehteä tuolla tyylillä...
:o Melkoinen asiakaspalvelija! Muistatko nimensä, anna hänestä palautetta? :saint:

Sanoi sen nimen tosi epäselvästi enkä mä hoksannut kysyä sitä uudelleen. Joku puutteessa oleva sukupuolenvaihdosleikkauksessa käynyt av-mamma se oli... :kieh:
Mutta jos mä laittaisin sen puhelinnumeron ja soittoajan niin kai ne siellä tietää kuka mulle soitti?

:laugh: :laugh:

lehtimyyjät on kyllä välillä niin sitkeitä, et huhhuh... musta ei kyllä semmoseen hommaan olis!!
 
kiva ku ootte bäk!! B) :D

mulla jo alko olee tylsää.. kerrankin ei oo mitään työjuttuja eikä mitään muutenkaan... ei oikeen osaa vaan istua ja olla... kyllä on mullakin omituisia vaikeuksia.. :xmas:
 

Yhteistyössä