Ultrakuvia? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karvapallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Karvapallo

Aktiivinen jäsen
27.06.2008
4 377
0
36
Olisko kenelläkään ultrakuvia koneella niin, että sais sitten laittaa niitä tähän ketjuun esille? :) Ja rakenneultrakuvat mua kiinnostaa, olis kiva tietää vähän miltä se vauva sillon näyttää... Ite oon rakenneultraan menossa parin viikon päästä ja ei kyllä malttais odottaa :heart:

Kaikki mukaan, joilla kuvia koneella on ja viitsii niitä vaan tänne nettiin laittaa :flower:

mullaki on semmonen pikkuinen jännitys mitä jos siellä ultraruudulla ei näykään mitään liikettä :ashamed: Kun en tunnekaan vielä liikkeitä, niin en tiedä onko kaikki varmasti hyvin.. luultavasti oon vaan vainoharhainen mutta silti :|

tälläinen saatiin kun käytiin rakenneultrassa ja päästiin ihan 3D laitteella kattomaan pientä :)
250s0om.jpg

Toi tumma varjo tossa päässä on istukan varjo. Mulla on istukka ihan edessä ja siksi päästiin 3D:hen kun sairaalan vanhemmalla ultralaitteella ei saatu riittävän tarkkaa kuvaa rakenteista, ton kuvan jälkeen mä oon ollut niin rakastunut että :)

Alkuperäinen kirjoittaja Neppi:
Toi tumma varjo tossa päässä on istukan varjo. Mulla on istukka ihan edessä ja siksi päästiin 3D:hen kun sairaalan vanhemmalla ultralaitteella ei saatu riittävän tarkkaa kuvaa rakenteista, ton kuvan jälkeen mä oon ollut niin rakastunut että :)

koska sait tietää sun istukan paikan? ajattelin, että onko se erikoista jos ei tiedä missä itellä istukka on ennen rakennetta?

Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:

koska sait tietää sun istukan paikan? ajattelin, että onko se erikoista jos ei tiedä missä itellä istukka on ennen rakennetta?

Mä olin päätellyt sen jo aikaisemmin vauvan liikkeiden tuntemisen perusteella (toinen lapsi tulossa). Mut siis ei oo mitenkään erikoista jos ei tiedä missä istukka on ja siellä rakenneultrassahan se sit selviää :)

Mä olin päätellyt sen jo aikaisemmin vauvan liikkeiden tuntemisen perusteella (toinen lapsi tulossa). Mut siis ei oo mitenkään erikoista jos ei tiedä missä istukka on ja siellä rakenneultrassahan se sit selviää :)

jaahas, okei =) tämmösiä tyhmiä sitä tulee kyseltyä ku kaikki on viel niin uutta ku esikoinen vasta tuloillaan :D Luulee tietävänsä vaikka mitä mut silti ei tiedä yhtään mitään
:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
jep. mulla kuvia 4d-ultrasta rv 23+6 profiilissa. :D
noista tavallisista en saa mitään selvää ikinä. :D

onko tuossa viimeisessä kuvassa vauvalla käsi kasvojen päällä? :D

juu. se käsi oli koko ajan toisen silmän edessä. typy nukkui läpi tutkimuksen. |O parasta oli kun lääkäri tuskaili ja yritti saada se muuttaa asentoo niin vilkasin ukkoa niin siellä se istui..käsi melkein samassa paikassa. :D :laugh:

jep. mulla kuvia 4d-ultrasta rv 23+6 profiilissa. :D
noista tavallisista en saa mitään selvää ikinä. :D

onko tuossa viimeisessä kuvassa vauvalla käsi kasvojen päällä? :D

juu. se käsi oli koko ajan toisen silmän edessä. typy nukkui läpi tutkimuksen. |O parasta oli kun lääkäri tuskaili ja yritti saada se muuttaa asentoo niin vilkasin ukkoa niin siellä se istui..käsi melkein samassa paikassa. :D :laugh:

Isäänsä tullu siis :laugh:

Muuten mikä toi 3D ultra on? Olisko siitä pitänyt mainita jos tahtois sellaiseen?
Mä oon menossa yksityiselle nyt rakenneultraan ja siellä sanottiin, että jos tahtoo rakenneultran niin se tehdään viikoilla 18-20 ja jos 4D:n niin se sitten viikkoja myöhemmin. Mutta mistään 3D:stä en tietoinen ollu.. Onko sekin sellainen ultraus mikä tehään myöhemmillä viikoilla kun rakenne?

Muuten mikä toi 3D ultra on? Olisko siitä pitänyt mainita jos tahtois sellaiseen?
Mä oon menossa yksityiselle nyt rakenneultraan ja siellä sanottiin, että jos tahtoo rakenneultran niin se tehdään viikoilla 18-20 ja jos 4D:n niin se sitten viikkoja myöhemmin. Mutta mistään 3D:stä en tietoinen ollu.. Onko sekin sellainen ultraus mikä tehään myöhemmillä viikoilla kun rakenne?

meillä kaupunki aina järjestää sen rakenneultran ja 4d:n kävin yksityisel. kai se näkyvyys on paras joskus rv 22->

Yhteistyössä