ultraääni yksityisellä puolella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolissaan

Vieras
mitähän mahtaa maksaa käydä ultrassa yksityisellä? keskiviikkona tulee 10 viikkoa täyteen ja olen tässä paripäivää tiputellut verta. meillä ei täällä asikkalassa ole ultralaitetta missään muualla kuin yksityisellä puolella jollain radiologilla... joten ajattelin et jos kävis lahdessa hemossa. onko kellään tietoa mitä maksaa???

Itse selvisin 55 eurolla varhaisultrasta. myös mulla tuli verta, mutta kaikki oli onneksi hyvin! Älä vielä huolestu, mutta kannattaa mennä ultraan. Hinta on paikkakuntakohtainen 50-90e. Paljon jaksamista!

Pyydä neuvolatätiltä lähete keskussairaalaan, ainakin täälä toisella puolella Lahtea se onnistui juuri siksi kun omat laitteet niin huonot (tääl siis jopa on tooosi vanha ultra, mutta kun siel ei ollenkaan). Ainakin ne varmaan laittaa sut kunnan lääkärille sisätutkimuksiin, jossa voi jo selvitä jotain. Yksi keino on ottaa auto alle ja ajaa keskussairaalalle suoraan ja kertoa, et olet raskaana ja vuodat verta. Sielt saa varmasti apua tilanteeseen (olen itse kokeillut ja toimii).

Yhteistyössä