Ullan unelmakakku onko kukaan kattonut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, ja ne pelaajat siinä kakussa näytti siltä ku ne ois singottu siihen katapultilla ja pökränneäinä valuisivat alas sitä palloa pitkin. :D Oikeasti miksi niitä kuollleita pikkupoikia oli laitettu siihen kakkuun?

Samaa mieltä. Näyttivät kuolleilta tai vähintään pökertyneiltä.

Musta tuntuu, että Ullan pitää tehdä kakut kamalassa kiireessä, paineessa ja edes suunnitteluun ei juuri aikaa. Muuten en ymmärrä kakkujen huonoa tasoa.

Ja olen kaverin kanssa jo aiemmin keskustellut tästä ohjelmasta ja molempien mielestä kakut eivät ole onnistuneita. Ja miksi aina pitää lätätä se sokerimassa siihen kakun päälle?

Se käsikakku oli ihan kamala. Ei varmasti houkuta kamalasti syömään kun kakku on käden muotoinen ja siinä on verta. Ja lisäksi se oli tökerösti tehty muutenkin.

Minäkin ihmettelin vähän niitä pelaajia siinä kakun pinnassa. :D Olisi voinut tehdä vaikka pelikentän näköisen kakun ja asetella ne pelaajat sitten siihen. Mutta leivonnassahan nyt taivas on rajana. :)

[QUOTE="Vierailija";27667564]Mielipiteensä saa toki ilmaista,mutta kiusaamisen raja ylittyy sillä hetkellä, kun sama ihminen jatkaa keskustelua samasta asiasta ja nostaa ketjua säännöllisesti. Jos olisin kyseisen ohjelman juontaja, tuottaja tms. veisin asiaa ehkä eteenpäin, ip-osoitteet on helppo tarkastaa.[/QUOTE]

Nettisananvapaudenpuolustajana on kyllä pakko kommentoida tähän. Täällähän käydään täysin asiallista keskustelua tv-ohjelmasta, ei ivata tai haukuta kenenkään yksityiselämää. Jos julkisuuteen lähtee esimerkiksi tv-ohjelman tai politiikan merkeissä tulee julkinen asiallinen kritiikki kestää.

Esimerkiksi minun tapauksessani juuri tämän keskustelun myötä katsoin muutaman jakson ohjelmaa, eli vanha sanonta että kaikki julkisuus on hyväksi piti täysin paikkansa.

Minä kyllä olen sitä mieltä että jos tehdään tilauskakkuja toisille niin pitäisi laittaa hiukset myssyn sisälle ja käyttää hanskojakin...en yhtään tykkäisi ostaa kakkua jonka tekijä on noin epähygieenisen oloinen.

Tapanani kun on ihan täällä kotosallakin ja vaikka vain omalle perheelle leipoessa huolehtia siitä että puhtaus on kunnossa, ei olisi kivaa jos hiuksiani löytyisi kakusta tms.

Ulla on varmasti taitava tekemään kaikenlaista, mutta itseäni ainakin alkaa aina väsyttämään kun katson niitä jaksoja. En tiedä onko hänellä sitten niin unelias ääni vai mikä siinä on..

Yhteistyössä