M
Melinda
Vieras
Mulla myös itsetunto-ongelma ulkonäön suhteen nykyisessä parisuhteessani. Mies möläytti suhteen alkumetreillä että kyllähän niitä kauniimpiakin naisia on olemassa, vaikka kuulemma nätti olenkin. Tästä jäi minulle fiilis, että olen ulkonäöltäni sitä tasoa, johon mies tyytyy kun ei parempaa saanut. Kun hän katsoo naisia, niin netistä,telkusta kuin livenäkin saa mut voimaan henkisesti pahoin. Pelkään sitä hetkeä, että hän saisi mahdollisuuden saada itselleen jonkun kaunottaren... Uskon että tarttuisi onkeen jos vaan voisi. Tää on todella surullista, koska itse en ole lainkaan kiinnostunut vilkuilemaan muita miehiä sillä silmällä, mieheni taas harrastaa kauniiden naisten silmäilyä harva se päivä, mm. netistä. Mulla on tullut kyllä jo erokin mieleen tän asian tiimoilta. Ollaan niin erilaisia miehen kanssa, eikä hän ymmärrä sitä että minä haluaisin olla omalle miehelleni juuri se kaikkein kaunein ja seksikkäin. Toivoisin että riittäisin hänelle eikä hänen tarvitsisi haaveilla muista
Asiasta on puhuttu, ilman tulosta. Miehen mielestä siinä ei ole mitään ihmeellistä että kuvittelee esim.panoa vastaantulevasta kauniista naisesta. Ne on kuulemma vain ajatuksia eikä hän mitään sanojensa mukaan tekisi. Itse olen ilmeisesti tiukkapipo, koska mielestäni mieheni pettää minua jollain tasolla näin tehdessään......