V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ekan kuvan possu on aivan järkyttävän karmea!
![]()
Alkuperäinen Afrodite (siis patsas, naisjumala voi toki olla mielikuvituksessa mitä tahansa) oli aika tavanomainen ja tasapaksu, ei siis rehevä mutta ei hoikkakaan.Eipä ole, vaan ihana Afrodite.
Ai ei vai ole merkitystä, sulle siis kelpaa 200 kilogrammainenkin?Ja lopulta painolla tai koolla ei ole mitään merkitystä.
Näet sen miellyttävän miehen, hiukka oikaiset ryhtiäsi, kallistat päätäsi, otat katsekontaktin ja hymyilet ja koukussa on.
+/- kolmenkymmenen kilon kokemuksella.
Alkuperäinen Afrodite (siis patsas, naisjumala voi toki olla mielikuvituksessa mitä tahansa) oli aika tavanomainen ja tasapaksu, ei siis rehevä mutta ei hoikkakaan.
YLen jutun Lotta sen sijaan on hyvin syönyt vaikka onkin vetänyt vyön tiukalle.
OnlyFans-Afroditet toki saattavat olla monellakin tapaa pulleita, usein silikonin avustuksella.
Populaarikulttuurin Afroditet ovat yleensä hoikkia
Ai ei vai ole merkitystä, sulle siis kelpaa 200 kilogrammainenkin?
juu ja eiJa lopulta painolla tai koolla ei ole mitään merkitystä.
Näet sen miellyttävän miehen, hiukka oikaiset ryhtiäsi, kallistat päätäsi, otat katsekontaktin ja hymyilet ja koukussa on.
+/- kolmenkymmenen kilon kokemuksella.
juu ja ei
itse kääntäisin katseen pois jos sidukkavalas iskee silmää
onnex tonnikeijuillekkin on oman painoksia ottajia
Mikset sä osaa miesten tapaan tyydyttää seksin aikana itse itseäsi?No ei ole painosta kiinni! Toki mulle seksi on tärkeää, eli miehen pitää pystyä tyydyttämään mut tavalla tai toisella.
Joo, ankkurivaimoksi...Eiköhän kaikille ole kaikista painoluokista.
Ajattele, että on maita, joissa vaalea ja mahdollisimman pullea on jopa ihanne. -Siis useiden miesten silmissä.
Läski. Ei jatkoon.Kokeeko joku mies oikeasti tuon siementäjät laittaman Onlyfans-afroditen kauniiksi tai haluttavaksi? Ihan vain mielenkiinnosta, kun minusta ei ole millään tavalla kaunis.
Eiköhän tuo oo silikonia eikä läskiä.Läski. Ei jatkoon.
Mikset sä osaa miesten tapaan tyydyttää seksin aikana itse itseäsi?
No sitten lienee sama harrastaa sooloseksiä. Kyllähän toisen ihmisen kanssa harrastettavassa seksissä on vähän niinkuin se ajatus, että tyydytetään toinen toisemme. Vai miten sä seksiä harrastat, jos joskus satut pukille pääsemään?Mikset sä osaa miesten tapaan tyydyttää seksin aikana itse itseäsi?