Ulkomaisia (lastenvaate/lelu) nettikauppoja, joissa voi maksaa Nordean tililtä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja luottokortiton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

luottokortiton

Vieras
Eli kertokaapas ulkomaisia vaate/lelunettikauppoja, joissa voi maksaa Nordean tililtä. Mulla kun luottokorttia ei oo, enkä viitsi sitä hankkia ihan vaan nettishoppailun takia.

Kiitos! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
En osaa kauppoja nimetä, mutta onko sulla Electronia? Saisit Paypalin käyttöösi, ja sillä taas voi maksaa melkein missä vain ulkomaisissa kaupoissa.

Juu, electron löytyy! Miten homma toimii, kuinka Paypalin saa käyttöön? Oon ihan tumpelo näissä jutuissa. :)

Tililtä maksaminen on kyllä huomattavasti luottokorttiostamista turvattomampaa. Jos nettikauppa ei toimitakkaan tuotetta, saat rahat luottokorttiyhtiöltä takaisin, mutta jos olet maksanut tililtä se jäi sun tappioksesi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
En osaa kauppoja nimetä, mutta onko sulla Electronia? Saisit Paypalin käyttöösi, ja sillä taas voi maksaa melkein missä vain ulkomaisissa kaupoissa.

Juu, electron löytyy! Miten homma toimii, kuinka Paypalin saa käyttöön? Oon ihan tumpelo näissä jutuissa. :)

https://www.paypal.com/fi
Tuonne rekisteröidyt ja jossain vaiheessa syötät ne Electronisi tiedot kun niitä kysytään. Ei tarvi mitään tilisiirtoja ja sellasia miettiä, vaikka sekin vaihtoehto on. Voit siis joko rekisteröidä Electronisi tuonne tai sitten siirtää aina PayPal-tilille rahaa ja maksella sieltä, mutta suosittelen sitä Electronia, se on niin helppo kun sen on saanut sinne rekisteröityä. Kannattaa tutustua rauhassa ja lukea ohjeet niin onnistuu helposti :)

Niin ja googlettamalla löytyy suomeksikin kaikenlaisia ohjeita.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitoksia neuvoista! Ja vielä lisäkysymys, missä kaupoissa ootte asioineet? Eli mitkä ovat luotettavia nettiliikkeitä?

Joku muu varmaan osaa vastata paremmin lastenvaatteiden osalta, kun itsellä ei vielä ole niille tarvetta :) Ebayta tulee käytettyä aika paljon, ja sitä varten aikoinaan PayPalin hommasinkin.

Yhteistyössä